مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اردوگاه‌های راهیان نور استان کرمانشاه آمادگی پذیرش روزانه ۵۰۰۰ زائر اربعین حسینی را دارد.
کد خبر: ۵۱۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 30 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،سرهنگ علی یوسفی‌راد با اشاره به استفاده از ظرفیتهای سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری بسیج برای اسکان زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: اردوگاه‌های راهیان نور استان کرمانشاه آمادگی پذیرش روزانه 5000 زائر اربعین حسینی را دارد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از در اختیار قراردادن تمام ظرفیتهای این سازمان جهت اسکان زوار اربعین خبر داد و گفت: با توجه به بازگشایی مرز خسروی علاوه بر ظرفیتهای سال گذشته امسال محلهای اسکان راهیان‌نور نیز در اختیار زوار اربعین قرار می‌گیرد.

یوسفی‌راد افزود: همچنین از ظرفیت حسینیهها و سالنهای ورشی نیز که قابلیت اسکان داشته باشند استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه محلهای اسکان مسیر کنگاور تا اسلام‌آباد غرب، دالاهو، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین جهت پذیرش زائرین شناسایی شده‌اند و از ظرفیت آنان استفاده می‌شود بیان کرد: سال گذشته 30 هزار زائر در محل اسکانهای ما اسکان یافتند و مجموعه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) امسال نیز در بحث اربعین از تمام امکانات خود استفاده خواهد کرد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اردوگاه توحید ظرفیت پذیرش2000 نفر زائر اربعین حسینی را دارد عنوان کرد: اردوگاه‌های شهید دکامی با ظرفیت 350 نفر، اردوگاه کربلا با ظرفیت 400نفر، اردوگاه شهدای بازی دراز شهرستان سرپل‌ذهاب با ظرفیت 550 نفر و اردوگاه سرپل‌ذهاب با ظرفیت 350 نفر در اختیار زائران اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی یک نقطه عطف در جهان اسلام است بیان کرد: خوشبختانه این میزبانی امسال نیز نصیب ما شده است و این در استان کرمانشاه منشأ خیر و‌ برکت خواهد بود و افتخار داریم خادم زائران امام حسین باشیم.

یوسفی‌راد با بیان اینکه همه مردم استان باید این فرصت را مغتنم بشمارند گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین یک حرکت ارزشی، مقدس و اسلامی است و منشأ خیر و‌ برکت برای همه مردم است و همدلی و وحدت مردم را بیشتر می‌کند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار