سخنگوی ستاد اربعین کشور با اشاره به رایزنی‌های خوبی که برای بازگشایی مرز خسروی انجام شده، گفت: نتیجه رایزنی‌ها تا فردا(دوشنبه) مشخص می‌شود و هر آن ممکن است این مرز باز شود.
کد خبر: ۵۱۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 29 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،شهریار حیدری ، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای بازگشایی مرز خسروی، اظهار کرد: رایزنی‌های بسیار خوبی  انجام شده که امیدواریم به زودی نتیجه بدهد.

وی نسبت به بازگشایی مرز خسروی ابراز امیدواری کرد و افزود: هرآن ممکن است مرز خسروی باز شود، اما نتیجه رایزنی‌ها تا فردا مشخص خواهد شد.

سخنگوی ستاد اربعین کشور با بیان اینکه مرز خسروی فعلا برای تردد بسته است، از زوار خواست فعلا به خسروی مراجعه نکنند و از طریق مرز مهران تردد داشته باشند.

حیدری عنوان کرد: اکنون تردد از سه مرز مهران، شلمچه و چزابه صورت می‌گیرد و روزانه حدود 60 هزار نفر از این سه مرز تردد دارند.

وی تعداد افرادی که فقط در 24 ساعته گذشته از این سه مرز برای زیارت اربعین رفتند را حدود 72 هزار نفر اعلام کرد.

سخنگوی ستاد اربعین کشور تعداد روادیدی که تا کنون در کشور صادر و تحویل شده را نیز یک میلیون و 500 هزار مورد دانست و خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود امسال بالغ بر دو میلیون و 500 هزار نفر از طریق مرزهای کشور ما به زیارت اربعین بروند.

حیدری اظهار کرد: تعداد افرادی که از مرز خسروی به عتبات عالیت می‌روند نیز حدود 500 هزار نفر پیش بینی شده است.

وی از زائرین خواست حتما هنگام مراجعه به مرز مدارک لازم شامل گذرنامه و ویزا را همراه داشته باشند و افزود: بدون این مدارک امکان خروج از کشور را ندارند.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار