معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تامین اعتبارات تکمیل پروژه‌های ورزشی گفت: تلاش دولت بر تکمیل پروژه‌های ورزشی است و تا پایان دولت دوازدهم شاهد تکمیل بخش عمده‌ای از پروژه های ورزشی کشور هستیم
کد خبر: ۵۱۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 24 October 2017
عبدالحمید احمدی ظهر  امروز در آئین افتتاح سالن چند منظوره شهدای آبگرمک شهرستان جم  با  اشاره به استقبال مردم از برنامه‌ها و طرح‌های ورزشی اظهار داشت: توجه به ورزش و توسعه ورزش به عنوان یکی از اولویت‌های مهم دولت در دستور کار است که این مهم مورد استقبال مردم  قرار گرفته است.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی در کشور افزود: برنامه‌های متنوعی در سطح کشور تدوین شده که حاصل این برنامه‌های بهبود وضعیت زیرساخت‌های ورزشی و همچنین توسعه ورزش  است.

احمدی از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف کشور خبر داد و افزود: تلاش دولت بر تکمیل پروژه‌های ورزشی است و تا پایان دولت دوازدهم شاهد تکمیل بخش عمده‌ای از پروژه های ورزشی کشور خواهیم بود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان با اشاره به درخشش تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: جم امروز در کشور با تیم پارس جم شناخته شده و این موفقیت بزرگی برای این شهرستان و استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های بزرگ شهرستان جم نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی است گفت: این نماینده مجلس حمایت‌های ویژه‌ای از حوزه ورزش دارند که زمینه را برای توسعه ورزش فراهم می‌سازد.

آئین افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی شهدای آبگرمک با حضور معاون وزیر ورزش، مسئولان استان و شهرستان جم برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار