رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه از ساخت‌وساز بزرگ‌ترین سالن ورزشی ابرکوه با ظرفیت 1200 نفر خبر داد و گفت: این سالن ورزشی در بخش مرکزی هم‌اکنون در حال ساخت است اما تکمیل آن منوط به تزریق اعتباری بالغ‌بر 200 میلیون تومان است.
کد خبر: ۵۱۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 21 October 2017

به گزارش «تابناک یزد»،رضا خاموشی  اظهار کرد: در ابرکوه تعداد چهار هزار نفر علاقه‌مند به ورزش وجود دارد که در رشته‌های مختلف فوتبال، فوتسال، والیبال، ورزش‌های رزمی، ورزش‌های همگانی، کوهنوردی، بوکس، ورزش‌های زورخانه‌ای ف ایروبیک، بدن‌سازی، مچ اندازی، ژیمناستیک، هندبال، تنیس، شنا و ... فعالیت می‌کنند که قریب به 1500 نفر در بخش ورزش بانوان فعال هستند.

خاموشی در رابطه با رشته‌های ورزشی مقام آور، گفت: تیم فوتسال کویر ابرکوه که در بخش نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت دارد تاکنون چندین بار صاحب‌مقام‌های استانی و کشوری شده؛ ضمن اینکه به‌تازگی به مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور نیز راه‌یافته است.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های تکواندو، کونگ‌فو، کشتی، ورزش‌های زورخانه‌ای، والیبال، مچ اندازی ازجمله دیگر گروه‌های مدال‌آور در عرصه استانی و ملی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه، اذعان کرد: در بخش مرکزی تعداد چهار سالن ورزشی چندمنظوره، استخر سرپوشیده، سالن تمرین کُشتی و ورزش‌های رزمی، زورخانه و در بخش بهمن 3 مورد سالن ورزشی چندمنظوره، چهار باب زورخانه، دو مورد زمین چمن وجود دارد. ضمن اینکه سالن 1200 نفری بخش مرکزی نیز در حال تکمیل است که راه‌اندازی کامل و بهره‌برداری آن نیازمند 200 میلیون تومان اعتبار است.

خاموشی ادامه داد: در بخش امور جوانان تعداد دو NGO تحت نظارت این اداره درزمینه فیلم‌سازی، مسابقات مختلف قرآنی و فرهنگی، برنامه‌های مربوط به اعیاد، عزاداری و مناسبت‌های ملی فعالیت می‌کنند.

وی ضمن تقدیر تشکر از مسئولین ورزش استان، یادآور شد: از مسئولین درخواست می‌شود تا در رابطه با برنامه فصل پنجم (کمک به هیئت‌های ورزشی)، تشویق مدال‌آوران، افزایش نیروی انسانی اداره، تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های محروم به‌خصوص ابرکوه داشته باشند.

این مقام مسئول تأکید کرد: با توجه به اینکه اعتبارات ملی جهت حمایت از بخش ورزش کافی نیست، لذا مسئولین هیئت‌های ورزشی باید خودشان در این زمینه اقدام کرده و بتوانند برای گروه‌های ورزشی خود اسپانسر (حامی مالی) جذب کنند که در این زمینه می‌طلبد مسئولین شهرستان همکاری و پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار