محمدرضا آمویی در گفتگو با تابناک:
معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت:یکی از برنامه های مهم نیروی انتظامی ، راه اندازی شورا های معتمد محله در حوزه کلانتری های هر محل است که این امر موجب میشود اختلافات مردم قبل از ورود پلیس ، توسط بزرگان محلات حل شود .
کد خبر: ۵۰۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 16 October 2017
سرهنگ محمد رضا آمویی در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: در شش ماه اول امسال با تلاش های شبانه روزی پرسنل ناجا ، آمار سرقت در استان ۴درصد کاهش پیدا کرده و در این راستا حدودا ۶۰ باند مهم سرقت متلاشی گردیده است

 وی خاطرنشان کرد:از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ باند مواد مخدر متلاشی شده و ۱۲۵ واحد منزل مسکونی و مغازه پلمپ گردیده و در حال طی مراحل قانونی ماده ۱۳ است تا به نفع دولت مصادره شوند.

وی ابراز داشت : کشفیات ما در حوزه مواد مخدر ۹۰۰کیلوگرم بوده و ۱۳۶درصد افزایش کشفیات نسبت به مدت مشابه داشته ایم  و ۳۳۰۰ نفر نیز در این راستا دستگیر کرده ایم .

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بحث تیراندازی هایی که در استان توسط اراذل و اوباش انجام میشود ما توانسته ایم ۱۳۹ نفر از این افراد متخلف را دستگیر کرده و به مرجع قضائی تحویل دهیم .

سرهنگ آمویی در پاسخ به این سوال که اقدامات معاونت اجتماعی ناجا برای کاهش تخلفات چه بوده است ، گفت: ما ۷۰۰ کلاس آموزشی در جوامع هدف خود اعم از مدارس ، خانواده ها و دیگر مراکز عمومی و تاثیر پذیر برگزار کرده  و ۱۳۰ هزار پیامک آموزشی برای مردم ارسال کرده ایم .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار