عجیب اما بظاهر واقعی؛
تابناک : تیم فوتبال آلومینیوم اراک این روزها مشغول یارگیری برای فصل جدید رقابتهای لیگ یک است و در این زمینه با چند بازیکن جدید نیز قرارداد داخلی به امضا رسانده است، اما حالا شنیده می شود مسئولین آلومینیوم درصدد جذب بازیکنی هستند که شاید جذبش دشوارتر از موارد قبلی باشد و البته کمی هم بلندنظرانه بنظر برسد.
کد خبر: ۵۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 21 June 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، این روزها و در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران خبرهای زیادی در خصوص نقل و انتقالاتِ رخ داده و یا در شرف وقوع به گوش می رسد که البته درصد  کمی از آنها رنگ واقعیت به خود می گیرند. در همین راستا، یکی از شایعاتی که در اراک به گوش می رسد انتقال بازیکنی به آلومینیوم است که این روزها نامش در فوتبال کشور بر سر زبانها افتاده است.

میثاق بهادران، بازیکن ایرانی الاصل تیم ملی فلیپین که در طول هفته گذشته، در دیدار دو تیم فلیپین و یمن هم موفق به به ثمر رساندن تک گل تیمش به زیبایی هر چه تمام تر شد جدیدترین نامی است که بر اساس شایعات مدنظر باشگاه آلومینیوم قرار گرفته است.

وی 28 ساله است و در تیمهای پاسارگاد، کایا و گلوبال اف سی در کشور فلیپین فعالیت داشته است.ضمن اینکه پست اصلی او وینگر و فوروارد است و 38 بار نیز با پیراهن تیم ملی فلیپین به میدان رفته است.

تابناک مرکزی به این خبر تنها به عنوان یک شایعه مطرح شده پرداخته است و نسبت به صحت یا عدم صحت آن موضعی ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار