دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات گفت:احزاب درون جبهه اصلاحات برای موفقیت بیشتر ناچار به ائتلاف و حرکت جبهه‌ای می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 13 October 2017
به گزارش تابناک : علی صوفی دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات درباره ائتلاف اصلاح طلبان با اعتدالگرایان و دارا بودن مخالفینی مانند محمدرصا عارف اظهار کرد: فکر نمی‌کنم که شخصیتی مانند محمدرضا عارف مخالف این ائتلاف باشد ،البته ائتلاف شرایطی دارد و بحث ایده آلی نیست و همه احزاب به دنبال این هستند که بتوانند به تنهایی در عرصه سیاسی کشور حضور یابند و نیازی به دیگری نداشته باشند.

وی افزود:به عنوان مثال احزاب درون جبهه اصلاحات نیز خواهان این امر هستند که بتوانند لیستی مستقل ارائه و رای بیاورند اما برای موفقیت بیشتر ناچار به ائتلاف و حرکت جبهه ای می‌شوند.

صوفی تصریح کرد: ائتلاف با توجه به شرایطی که اوضاع سیاسی کشور ایجاب می‎کند شکل می‎گیرد به عنوان مثال تشکیل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، تشکیل شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و کناره گیره عارف به نفع حسن روحانی در سال ۹۲ و از همه مهم‌تر حمایت کلیه احزاب اصلاح طلب از روحانی نیز به گونه ای در جرگه ائتلاف قرار می‌گیرند چرا که روحانی از ابتدا اعلام‌ کرد که که اصلاح طلب نیست اما جریان اصلاحات بر حسب ضرورت و مصلحت از وی حمایت کرد.
دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات بیان کرد: احزاب به صورت مستقل نمی‌توانند در رقابت های سیاسی پیروز شوند چرا که اعتماد و ائتلاف باعث می‌شود آرا پراکنده نشود.






منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار