ابوالفضل ثانی سرمربی سابق تیم فوتسال هیئت قم پس از برکناری سکوتش را شکست و اظهاراتی را علیه رئیس هیئت فوتبال قم مطرح کرد.
کد خبر: ۵۰۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۶ 05 October 2017
به گزارش تابناک قم، پس از آنکه ثانی از هدایت تیم فوتسال هیئت قم کنار گذاشته و مهدی غیاثی جانشین وی شد٬ ثانی هم سکوتش را شکست و ناگفته‌هایی را در مورد تیم قم عنوان کرد.

ابوالفضل ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: قراردادم را به دلیل اعتماد به آقای بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم سفید امضا کردم.

وی افزود: تمام امور مربوط به تیم هیئت فوتبال قم خود آقای بهرامی است٬ ایشان حتی ادعای سرمربیگری در تیم را داشتند و تمام امور زیر نظر خود ایشان بود در حالی‌که ایشان عنوان کرده‌اند که هیچ نقشی در تیم ندارند. حتی ایشان مدرک مربیگری فوتسالشان را بدون شرکت در کلاس آقای صانعی مدرس دوره و فقط به‌صرف شرکت در روز امتحان کوچینگ گرفتند.

سرمربی سابق تیم فوتسال هیئت قم گفت: من هنوز کارت شرکت در مسابقات خودم را ندیدم و نمی‌دانم من را به چه سمتی در مسابقات شرکت داده‌اند٬ آن‌ها بازیکنان سرپرست و کمک‌مربیان را خودشان انتخاب کردند و به من گفتند بر سر تیم بمانم که من با این مسئله مخالفت کردم و حتی یکی از مربیان تحمیلی را اخراج کردم.

ثانی بیان کرد: تیم من شامل یک سرمربی٬ مربی و یک سرپرست بود ما نه مربی دروازه‌بانی و نه مربی بدن‌ساز و نه هیچ‌کس دیگر را نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: آقای بهرامی عنوان کردند که من عذرخواهی کردم که اعلام کرده‌ام سرمربی هستم اما این دروغ محض است و متأسفانه ایشان از اینکه من پاسخ نداده‌ام سوء استفاده کرده‌اند.

ثانی گفت: من مداح اهل‌بیت(ع) هستم٬ پسر خواهر من در تیم بازی می‌کند از او بپرسید که من در این مدت به چه کسی زنگ زدم٬ آقای بهرامی عنوان کرده‌اند که من با تماس با بازیکنان تمرکز آن‌ها را برای بازی‌ها به‌هم‌ ریخته‌ام که این مطلب هم دروغ محض است .

وی با تأکید بر فشارهای بیش‌ ازحد در تیم٬ بیان کرد: هشت سال پیش سرمربی ارم کیش قم بودم و مربی‌گری کرده‌ام٬ اما متأسفانه آقای بهرامی اعلام کرده‌اند که من در اندازه لیگ برتر نیستم متأسفم چرا که ایشان اکنون کسی را به تیم آورده‌اند که زمانی که من سرمربیگری می‌کردم ایشان با کارت تدارکات بر روی نیمکت نشسته بود.

سرمربی سابق تیم هیئت قم ادامه داد: متأسفانه کمک‌مربی کنار من گذاشته بودند به نام آقای قاسمی، که در بندرعباس صبح بازی دنبال ایشان بودیم٬ گفتند ایشان برای خرید رفتند به جزیره قشم٬ بین دو نیمه با موبایل بازی می‌کرد و در تبریز تیم ما 9 گل خورده بود اما آقای قاسمی روی نیمکت تخمه می‌شکست ما با یکدیگر هیچ همخوانی نداشتیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار