تابناک : محمد بهاروند فرماندار ساوه با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ضرورت تنظیم بازار بر نظارت جدی توسط مسئولان ذیربط بر بازار این شهرستان در این ماه مبارک تاکید کرد.
کد خبر: ۴۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 19 June 2015

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد بهاروند فرماندار ساوه با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ضرورت تنظیم بازار بر نظارت جدی توسط مسئولان ذیربط بر بازار این شهرستان گفت: همه باید تلاش کنند با نظارت مستمر و ارائه راهکارهای مناسب جلوی نوسانات و التهاب احتمالی قیمت‌ها در بازار را بگیرند تا کالاهای ضروری و پرمصرف با قیمت مناسب طی این ماه در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار یک بحث مهم و از دغدغه‌های مردم است و باید جدی گرفته شود، اضافه کرد: برای تنظیم بازار باید نظارت و کنترل بیشتری صورت گیرد.

وی با توجه به  تاکیدات دولت به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها از دستگاه‌های مسئول خواست با هرگونه تخلف برخوردی جدی کنند.

به گفته وی یکی از وظایف ستاد تنظیم بازار شهرستان جلوگیری از افزایش قیمت اجناس بازار و سوء‌استفاده‌های احتمالی  و نظارت است که  این ستاد در آستانه ماه مبارک رمضان نیز باید با تامین اقلام مصرفی و ضروری مردم به قیمت مناسب امکانی را  بوجود بیاورد که همه شهروندان امکان تامین اقلام مورد نیاز را داشته باشند

فرماندار ساوه اضافه کرد: کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان در مرحله اول شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج و شکر است که به اندازه کافی در انبار و سردخانه‌ها ذخیره شده و کمبودی احساس نمی‌شود، اما دستگاه‌های متولی باید تلاش مضاعفی برای نظارت بر آنها داشته  و مدبرانه وظایف محوله را به انجام رسانده و برخورد جدی و قانونی با اخلال‌گران اقتصادی و گران‌فروشان صورت گیرد.

وی  تصریح کرد: در ایام ماه ضیافت‌الله گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی به صورت مستمر با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی، اداره صنعت، معدن و تجارت، بازرسی اصناف، شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری انجام  می‌شود.

بهاروند با تاکید بر خودداری از افراط و تفریط توسط مسئولین مربوطه اظهار کرد: بیشتر کسبه بازار ساوه افراد فهیم و معتقد به اصول اسلامی هستند و بازرسین باید با حفظ کرامت و احترام افراد کار نظارتی خود را انجام دهند

وی همچنین با اشاره به ترانزیتی بودن راه‌های ساوه و ورود مسافرین به این شهرستان افزود: تمامی مراکز اغذیه فروشی باید از تظاهر به روزه‌خواری جلوگیری کنند و تمهیدات ویژه‌ای برای صرف غذای مسافران پیش‌بینی کنند.

به گفته وی، حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از هرگونه حرمت‌شکنی امری ضروری است و این مهم باید در برنامه‌ریزی‌های ایام ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد .

بهاروند ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های موثری که از سوی دستگاه‌های مسئول انجام می‌گیرد، شهروندان با کمال آرامش ایام ماه مبارک رمضان را سپری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار