تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری دو باند حرفه ای سرقت سیم های شبکه برق در شاهین شهر و کشف 30 فقره سرقت سیم خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 19 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مختاری گفت: مأموران گشت انتظامی یگان امداد این فرماندهی در حین گشت زنی، دو سارق حرفه ای سیم های شبکه برق را درحال بریدن سیم ستون های برق یکی از محلات شاهین شهر دستگیر کردند.

وی افزود: هر دو سارق جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و در تحقیقات صورت گرفته، صراحتا به 15 فقره سرقت سیم برق با همکاری هم در ماه های پایانی سال 93 در این شهرستان و یکی از شهرستانهای استان چهارمحال و بختیاری اعتراف کردند.

سرهنگ مختاری همچنین از شناسایی و دستگیری دو سارق سیم برق دیگر در پی تحقیقات مأموران پلیس آگاهی و کشف 15 فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

وی اظهار داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، خودروی سارقان را شناسایی و متعاقب آن دوسارق را در شهرستان فلاورجان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده یک میلیاردو سیصد میلیون ریال است، گفت: این دو سارق نیز به 15 فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار