برنامه های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 18 June 2015
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت : با ورود به ماه میهمانی خدا ، برنامه‌های متنوع در حوزه های مذهبی، قرآنی، مشاوره‌ای، فرهنگی و اجتماعی در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزارمی شود.
علی خواجه نژادیان افزود: ویژه برنامه های آستان مقدس در ماه مبارک رمضان با قرائت دعای عهد بعد از نماز صبح آغاز و تا اذان مغرب ادامه دارد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) افزود : مراسم جزء خوانی با حضور قاریان کشوری و بین المللی ، مسابقه قرآنی قلب سلیم و برپایی جلسه های سخنرانی با حضور علمای بزرگ شیراز در شبستان امام خمینی(ره) شاهچراغ (ع) از دیگر برنامه های ایام پرخیر و برکت ماه رمضان در سومین حرم اهل بیت (ع) است.
به گفته وی ، در دهه اول ماه مبارک رمضان، بعد از نماز ظهر و عصر، آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، در دهه دوم آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و در دهه سوم از این ماه شریف حجت الاسلام موحد برای زائران روزه دار سخنرانی می کنند.
خواجه نژادیان افزود : مراسم مداحی ، منقبت خوانی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، با حضور مداحان برجسته، از دیگر برنامه های شاهچراغ (ع) در ماه مبارک رمضان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار