صیادی مشا‌ور مدیرکل تعاون و کار در خصوص طرح های مشاغل خانگی اذعان داشتند در نظر داریم ۱۳ گرایش فعالیت در روستا ها را پیگیری و زمینه های ظهور ان را در سطح استان اجرا نمایم.
کد خبر: ۴۹۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 16 September 2017
تابناک / مازیار صیادی روز جمعه سخنران پیش از خطبه نماز جمعه خشکبیجار بود.

مشاور مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان و ‌مدیر اجرایی توسعه و عمران حول دو محور اقتصادی مشاغل خانگی و توسعه وعمران سخنرانی کرد.

 

 
 
صیادی مشا‌ور مدیرکل تعاون و کار در خصوص طرح های مشاغل خانگی  اذعان داشتند در نظر داریم ۱۳ گرایش فعالیت در روستا ها را پیگیری و زمینه های ظهور ان را در سطح استان اجرا نمایم.
 
وی اشاره کرد که  در فاز اول طرح مشاغل خانگی پرورش ماهی در روستاهاو حواشی شهرها که امکانات اولیه موجود باشد اجرا می کنیم.

 مازیار صیادی در خصوص اهمیت مشاغل خانگی گفت: در بخش صنعت برای هر فرصت شغلی نیاز به ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار می باشد در حالیکه در حوزه مشاغل خانگی با حدود ۱۰ میلیون تومان می توان یک فرصت شغلی بوجود اورد.

مدیر مشاغل خانگی استان گفت: برای هر واحد مشاغل خانگی پرورش ماهی ده میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۴ درصد با باز پرداخت پنج ساله وبا یک سال تنفس داده می شود و عموما حداکثر تا سه ماه دیگر یکسری موانع برداشته می شود وعملا طرح در نقاط روستایی اجرا می گردد.

مدیر اجرایی توسعه وعمران شهرستان رشت در بخشی از سخنان خود گفتند تعاونی توسعه وعمران قانون مستقل  دارد ودارای امتیاز ترک تشریفات مناقصات با مصوب کمیسیون اقتصادی دولت می باشد وحداقل نیم درصد شهرستان باید عضو تعاونی توسعه وعمران باشند.

مهندس صیادی در بیان اهمیت توسعه وعمران گفتند عملا توسعه و عمران جایگاه پارلمان طرحهای اجرایی و اقتصادی شهرستان است و انتظار است حداقل یک کرسی هیت مدیره از بخش خشکبیجار باشند.


منبع: تابناک
برچسب ها: مازیار صیادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار