مسئول روابط عمومی جامعه قاریان مشهد از حضور 70 نفر از قاریان استان در دیدار با مقام معظم رهبری و تلاوت دو قاری مشهدی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 17 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمدجواد اعلمی، مسئول روابط عمومی جامعه قاریان مشهد در گفتگو با صبح توس، بابیان اینکه جامعه قاریان قرآن مشهد مقدس برنامه‌های متنوعی برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی کرده، گفت: هرساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، جامعه قاریان قرآن مشهد برنامه‌های متنوعی تدارک می‌بیند تا بتوان از فضای معنوی به وجود آمده در این ماه به‌خوبی استفاده کنیم.

وی به حضور قاریان برجسته مشهد در دیدار با رهبر انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: آقایان حسنی کارگر، نفر اول مسابقات جهانی مالزی و زحمتکش، کهنسال ترین قاری ایران با ۱۰۵ سال سن، روز پنج‌شنبه در حضور رهبری قرائت خواهند داشت.

مسئول روابط عمومی جامعه قاریان مشهد از حضور ۷۰ نفر از قاریان استان در دیدار قاریان کشور با مقام معظم رهبری خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اهمیت نمایشگاه قرآن در مشهد و استقبال مردمی از این نمایشگاه در سال‌های گذشته، جامعه قاریان مشهد در نمایشگاه بین‌المللی قرآن سال جاری در مشهد دارای غرفه است و حضور فعال خواهد داشت.

وی افزود: جامعه قاریان به‌منظور حضور در بین اقشار مختلف جامعه و ایجاد فضایی قرآنی برای آنان در ماه مبارک رمضان، حضور در آسایشگاه شهید فیاض بخش و آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) را در دستور کار خود قرار داده که مراسم قرائت قرآن در این مراکز، پس از اذان مغرب برپا خواهد شد.

اعلمی در خصوص برنامه‌های تفسیر قرآن در این ماه، اظهار کرد: آیت‌الله علم‌الهدی هر روز ظهر به‌جز جمعه‌ها در مهدیه مشهد سوره مبارکه محمد (ص) را تفسیر خواهند کرد که این جلسه تفسیر همزمان با نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می‌شود.

وی از قرائت قرآن توسط قاریان مطرح مشهد مقدس در جلسه تفسیر قرآن در مهدیه مشهد خبر داد و اضافه کرد: جلسه مرکزی جامعه قاریان مشهد هر شب پس از افطار در مسجد کرامت و جلسه سطح عالی برای نخبگان در مسجد حوض لقمان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی جامعه قاریان قرآن مشهد مقدس به برنامه‌های قرآنی ویژه کودکان اشاره و ابراز کرد: برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای در چهار مهدکودک قرآنی عدل، صالحان، فاطمه الزهرا (س) و حضرت رقیه (س) پیش‌بینی شده که با آغاز ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار