رئیس سازمان برنامه و بودجه قم:
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته از نظر مالی با شرایط سختی مواجه هستیم که مدیران باید اولویت‌های های لازم را رعایت کنند.
کد خبر: ۴۸۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱ 31 August 2017
به گزارش تابناک قم، سید حسن رضوی در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: پس از ارزیابی‌های صورت گرفته دستگاه‌هایی اجرایی استان قم که رتبه‌های برتری کسب کردند مشخص شده که از آنان تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: در نیمه دوم سال ۹۵ شاخص‌های عمومی ارزیابی به دستگاه‌ها ارائه شد و دوره‌های آموزشی در این زمینه نیز برگزار شده است.

وی افزود: ۵ دستگاه برتر که شاخص‌های عمومی و اختصاصی را داشتند و نیز ۳ دستگاه برتر در زمینه شاخص‌های عمومی و ۴ دستگاه  برتر در زمینه شاخص‌های اختصاصی مشخص شدند که از آنان تجلیل می‌شود.

رضوی گفت: برای انتخاب کارمند نمونه سال ۹۵ دستورالعملی داده نشده بود اما بنا بر دستور استاندار قم مقرر شد هر دستگاه به ازای ۱۰۰ کارمند یک نفر را به عنوان نمونه و برتر انتخاب کند.

وی با بیان اینکه در سال جاری با کسری اعتبارات مواجه هستیم، بیان داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته از نظر مالی با شرایط سختی مواجه هستیم که مدیران باید اولویت‌های لازم را رعایت کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار