مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه شهید ریزوندی یکی از شهدای شناخته شده ورزش کشور بوده است، گفت: تلاش می کنیم تا وزیر ورزش و جوانان به عنوان شخص اول ورزش کشور در یادواره این شهید والامقام حضور داشته باشد.
کد خبر: ۴۸۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 29 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه ،ارسلان حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید شاخص ورزش کشور در سال 96 اظهار کرد: شهید ریزوندی از جمله شهدای بااخلاق ورزش بوده و باید یادواره ای در خور شان و نام ایشان برگزار کنیم.

وی گفت: معرفی این شهید والامقام به جامعه خصوصا نسل جوان و ورزشکار می تواند تاثیرات بسزایی از لحاظ اخلاقی و فرهنگی از خود به جا بگذارد.

حسینی ادامه داد: کیفیت کار مسئله مهمی است که حتما در یادواره شهید ریزوندی باید به آن توجه شود چرا که خوب برگزار شدن برنامه بسیار مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با تاکید بر اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهدای عزیزانی مانند شهید ریزوندی است، از آمادگی این اداره کل برای هرچه بهتر برگزار کردن یادواره شهید شاخص ورزش کشور خبر داد.

وی تصریح کرد: هفته آخر شهریورماه قرار است مسابقات کشتی باستانی با حضور نزدیک به یک هزار باستانی کار از سراسر کشور در اسلام آبادغرب برگزار شود که به نظر می رسد 
فرصت خوبی باشد که یادواره شهید ریوزندی را همزمان با مراسم افتتاحیه این مسابقات برگزار کنیم.

حسینی در پایان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان برای هرچه غنی تر شدن یادواره از قهرمانان ورزشی استان که در جهان صاحب عنوان و در کشور شناخته شده هستند دعوت بعمل خواهد آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار