فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه مبنای تمام امور فرهنگی باید مسجدمحوری باشد، گفت: متأسفانه امروزه از مسجد غفلت کرده و از مردم جدا شده‌ایم که نتیجه آن بی‌حجابی و منکرات در جامعه شده است.
کد خبر: ۴۸۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 20 August 2017
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه مبنای تمام امور فرهنگی باید مسجدمحوری باشد، گفت: متأسفانه امروزه از مسجد غفلت کرده و از مردم جدا شده‌ایم که نتیجه آن بی‌حجابی و منکرات در جامعه شده است.

به گزارش ایسنا، سردار مظاهر مجیدی شنبه 28 مرداد در برگزاری هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، با بیان اینکه سمت و سوی برنامه‌ها را باید به سمت مساجد ببریم، اظهار کرد: مسجد باید محوری‌‌ترین نقش را در برنامه‌های فرهنگی داشته باشد چرا که بسیاری از مسائل روز کشور در موضوعات اجتماعی به علت فاصله گرفتن از مسجد است بنابراین باید دقت داشت برنامه‌ها‌ به سمت‌وسوی مساجد روند.

وی با اشاره به ادعای برخی افراد برای دوستی با آمریکا خاطرنشان کرد: با توجه به کودتای 28 مرداد و حرکات و اقدامات آمریکا تا به امروز تأسف‌بار است که افرادی دم از دوستی با آمریکا می‌زنند، آیا کشتن هزاران نفر از نیروهای انقلاب اسلامی توسط این کشور توطئه‌گر کافی نیست؟

مجیدی امروز را مصادف با سالگرد کودتای 28 مرداد سال 1332 دانست و یادآور شد: با این کار حیله استکبار جهانی رژیم طاغوت به کشور برگشت و سیستم امنیتی ساواک بر کشور حاکم شد در آن صورت این رژیم هر آنچه مد نظرش بود در کشور ما انجام داد. با وجود چنین ظلم‌هایی چطور است که افرادی ادعای صلح با آمریکا را دارند؟

وی با اشاره به پشت سرگذراندن 8 سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: احزابی به فکر فروپاشی انقلاب بودند و روزی نبود در کوچه و خیابان ترور نداشته باشیم اما با کمک خداوند چند سال اول انقلاب را که بسیار سخت بود، پشت سر گذاشتیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: آمریکا با ارسال اطلاعات جنگ و آنچه در دست داشت به عراق برای جنگ با انقلاب ما کمک کرد.

وی یادآور شد: با گذشت چند سال، آمریکا با نقشه‌های متفاوت برای انقلاب دندان تیز کرد اما وقتی دید جنگ هزینه‌های جانی و مالی برایش دربردارد، جنگ‌های نیابتی برای ضربه زدن به ایران راه انداخت که به کشورهای منطقه مسلط شود که اگر هوشمندی مقام معظم رهبری نبود مشکلاتی به وجود می‌آمد.

مجیدی فتنه 88 را نمونه این توطئه‌های نافرجام عنوان و اعلام کرد: با این حال جای سوال است که چرا برخی افراد فکر آشتی با دشمن را دارند؟

وی به سالروز ورود آزادگان به کشور اشاره و عنوان کرد: استان همدان در بحث آزادگان دفاع مقدس سهم بزرگی دارد به طوریکه حدود یک‌ هزار نفر در دست رژیم بعث عراق گرفتار شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در جشنواره مالک اشتر سهمی مشخص شده و از همه کسانی که زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم اما باید بدانیم شایستگی و توان بسیار بالاست و باید به مقدورات و نیروی انسانی کارآمد موجود بیشتر توجه کنیم.

فرمانده سپاه همدان به عملکرد خوب نیروهای جوان در این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: باید از جوانان مستعد استفاده شود تا بتوانیم سطح کیفیت و اثربخشی سپاه استان را بالا ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار