مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:
عابدین عابدی مقدم گفت: 17مرداد سالروز رشادت ها و دلاوریهای شهید صارمی و شهیدان خبرنگاری است که با قلم خود آرمان شهدا و ایثارگران را در جامعه زنده نگه می دارند.
کد خبر: ۴۷۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 07 August 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید والا مقام «محمود صارمی» گفت:  17مرداد سالروز رشادت ها و دلاوریهای شهید صارمی است و شهیدان خبرنگاری است که افتخاری برای جامعه بزرگ و ارزشمند خبرنگاران به شمار می روند و به  پاس قدر دانی از این تلاش های مجددانه خبرنگاران  این به عنوان روز خبرنگار نامیده شده است.

عابدین عابدی مقدم با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران با قلم خود یاد شهدا و ایثارگران را در جامعه زنده نگه میدارند و نوشته های آنان می تواند عطر شهادت را در جامعه پراکنده کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران روشنایی بخش حقیقت در جامعه هستند،افزود: اصحاب رسانه و قلم به عنوان بخش پویایی جامعه اسلامی ، سفیرانی هستند که با تلاش و تعهد، روشنایی حقیقت را برای مردم به ارمغان می آورند.

مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: جامعه خبرنگاری با نیل به واقعیت و بیان حقیقت، که از اهداف اصلی یک خبرنگار متعهد انقلابی می باشد، از هنر  شنیدن و انتقاد کردن منصفانه  و مناسب برخودار باشد و وقایع را صحیح اطلاع رسانی کند.
 
وی در همین راستا تاکید کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید به خاطر داشته باشند که امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون و از خودگذشتگی و ایثارگری شهدا جانبازان و آزادگان است نوشته های شما باید آغشته به عطر رشادت ها و دلاوریهای کسانی باشد که فروتنانه و خاضعانه بدون هیچ چشم داشتی با تقدیم جان خود از امنیت اسلامی دفاع کردند.
 
وی با بیان اینکه خبرنگاران در صف مقدم مبارزه با تهاجم شبیخون فرهنگی هستند، افزود: خبرنگاران با قلم خود باید عرصه را برای ورود فرهنگ غربی و فاسد ابرقدرت ها تنگ کرده و با آگاهی دادن به افراد جامعه نگذارند مرزهای فکری و جغرافیایی ایران سرافراز جولانگاه دجالان رسانه ای شود که الحمدالله خبرنگاران متعهد انقلابی بسیاری داریم که با به خطر انداختن جان عزیز خود در این راستا قلم فرسایی کرده و بعضی از آنها به شهادت رسیده اند که پرچمدار این مسیر شهید صارمی است.
 
عابدی مقدم با بیان اینکه خبرنگار حلقه اتصال بین مردم و مسئولان هست، تصریح کرد: خبرنگاران با ولایتمداری در راستای اهداف انقلاب اسلامی ایران تا پای جان تلاش می کنند و تا آرمان شهدا را به نسل های جدید منتقل نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار