مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های کیوکوشین کاراته ماتسوشیما قهرمانی کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 31 July 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، نبی فتحی ، از برگزاری رقابت‌های کیوکوشین کاراته قهرمانی مردان کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

وی ۱۳ مرداد امسال را زمان برگزاری این مسابقات عنوان کرد و گفت: رقابت‌های کیوکوشین کاراته قهرمانی مردان کشور به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد در سالن امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

فتحی گفت: این مسابقات با هماهنگی فدراسیون کاراته، ریاست کیوکوشین کاراته ماتسوشیما کشور دکتر محسن آشوری، شیهان حسین لطیفی معاونت اجرایی، زیر نظر هیئت کاراته استان و 

با همکاری ناصر محمد صالحی رئیس، کامران علی بیگی دبیر هیئت کاراته استان، مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه و جهت اسکان تیمها نیز همکاری دانشگاه آزاد، اداره آموزش و پرورش و مسئولین اردوگاه شهید باهنر را داشتیم.

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه بیان کرد: این رقابت‌ها در تمام رده های سنی، در دو رشته کاتا و کومیته بر روی شش تاتمی برگزار خواهد شد.

وی از حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور در این مسابقات خبر داد و گفت: مسابقات با شرکت کاراته کاهایی از استان های خوزستان، هرمزگان، فارس، البرز و... برگزار می شود.

فتحی با بیان اینکه به برترین ها مدال و حکم قهرمانی اهدا می شود، گفت: سید مسعود رشیدی به عنوان ناظر فدراسیون در این مسابقات حاضر می شود همچنین استاد بهزاد خسروآبادی، 

شیهان محمدرضا آشنا، شیهان شریف محمدی، سن سی ساسان اکبری، سن سی شهلا فتحی  همکاری صمیمانه ای داشته اند.

وی خواستار توجه مسئولان نسبت به برگزاری این قبیل مسابقات شد و گفت: این مسابقات با کیفیتی بالا  در حد مسابقات بین المللی برگزار می شود.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار