معاون شهرداری اصفهان:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه شهرداری برای توسعه ایستگا‌ه‌های مکانیزه در سطح شهر گفت: در بودجه امسال شهرداری راه‌اندازی ۶ ایستگاه مکانیزه دوچرخه پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۴۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 12 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی با اشاره به تعداد ایستگا‌ه‌های دوچرخه در سطح شهر اظهار داشت: در حال حاضر 48 ایستگاه دوچرخه در سطح مناطق 15 گانه اصفهان راه‌اندازی شده و مردم در سطح این مناطق از دوچرخه‌های مستقر در این ایستگاه‌ها استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه 5 ساله اصفهان 95 ما باید تا پایان این برنامه 60 ایستگاه دوچرخه در اصفهان راه‌اندازی کنیم، افزود: امسال آخرین سال برنامه اصفهان 95 بوده و ما باید تا پایان سال تعداد ایستگاه‌های دوچرخه ایجاد شده در شهر را به 60 ایستگاه برسانیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تمرکز ما روی ایجاد و راه‌اندازی ایستگاه‌های مکانیزه دوچرخه در سطح شهر بوده، بیان کرد: در حال حاضر یک ایستگاه مکانیزه دوچرخه در میدان امام(ره) ایجاد و راه‌اندازی شده است.

وی به برنامه شهرداری برای توسعه ایستگا‌ه‌های مکانیزه در سطح شهر اشاره و تصریح کرد: در بودجه امسال شهرداری ا‌صفهان راه‌اندازی 6 ایستگاه مکانیزه دوچرخه پیش‌بینی شده است.

صلواتی خاطرنشان کرد: همچنین در بودجه امسال شهرداری راه‌اندازی 5 ایستگاه نیمه مکانیزه دوچرخه در سطح شهر پیش‌بینی شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار