رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از کمبود ۷۰ کلاس درس در این شهرستان خبر داد و گفت: در شرایطی که ۲۲۵ کلاس درس شهرستان نهاوند کاملا تخریبی هستند ۵۴۲ کلاس دیگر در سطح شهرستان نهاوند نیاز به مقاوم سازی دارند.
کد خبر: ۴۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳ 12 June 2015

کمبود ۲۲۵ کلاس تخریبی است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با بیان اینکه ۶۰ درصد فضاهای آموزشی نهاوند به بازسازی نیاز دارد، گفت: شهرستان نهاوند با کمبود ۷۰ کلاس درس مواجه است.

به گزارش مهر، علیرضا تکلو اظهار داشت: در شرایطی که ۲۲۵ کلاس درس شهرستان نهاوند کاملا تخریبی هستند ۵۴۲ کلاس دیگر در سطح شهرستان نهاوند نیاز به مقاوم سازی دارند.

تکلو گفت: شهرستان نهاوند روی گسل زلزله قرار دارد و در برابر حوادث طبیعی آسیب پذیر است و باید از هم اکنون به فکر حل این مشکل باشیم و کار را به آینده واگذار نکنیم.

وی افزود: در سال جاری عملیات ساخت مدرسه ابتدایی ۹ کلاسه روستای توانه از توابع بخش زرین دشت توسط بنیاد برکت و مدرسه شش کلاسه روستای کرک از توابع بخش مرکزی آغاز شده که قرار است در هفته دولت سال جاری مدرسه شش کلاسه کرک تحویل داده شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با بیان اینکه در حال حاضر فقط هشت درصد فضاهای آموزشی نهاوند غیر دولتی است که نسبت به میانگین کشوری مطلوب نیست، افزود: با توزیع بسته های حمایتی و تأمین دانش آموزان مورد نیاز مدارس غیر انتفاعی و پرداخت شهریه آنان قصد داریم مردم را نسبت به احداث مدارس غیر دولتی در سطح شهرستان نهاوند تشویق کنیم.

علیرضا تکلو ادامه داد: میزان مشارکت خیرین در ساخت فضاهای آموزشی نهاوند در سالهای گذشته مطلوب بوده و تاکنون در نهاوند ۲۱ فضای آموزشی به صورت کامل توسط خیرین احداث شده و تعدادی نیز با مشارکت خیرین بازسازی و یا مرمت شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار