گویا این زن بیمار با داشتن شرایط ویژه ، از مسئولین شهرداری دهدشت تقاضای واگذاری یکی از دکه های شهرداری برای راه اندازی کسب و کاری با کمک فرزندان بیکارش را می کند که نهایتا هم به نتیجه نمی رسد .
کد خبر: ۴۵۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 09 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ماجرای مزایده جنجالی دکه های بازار روز دهدشت سر و صدای زیادی به پا کرد و آخر سر هم معلوم نشد که وضعیت آن ها به کجا رسید ! (اینجا) این موضوع اما ابعاد دیگری هم پیدا کرده است . آنچه در ادامه آورده شده است ماجرای یک زن مبتلا به بیماری ام اس می باشد که گویا با داشتن شرایط ویژه از مسئولین شهرداری دهدشت تقاضای واگذاری یکی از دکه های شهرداری برای راه اندازی کسب و کاری با کمک فرزندان بیکارش را می کند که نهایتا هم به نتیجه نمی رسد . ماجرای این زن را از زبان خودش که به خبرنگار ما توضیح داده است می شنویم .
لازم به توضیح است آنچه در این گفتگو آمده است ، گفته های این خانم نیازمند است و چنانچه مسئولین شهرداری در خصوص این خبر نقدی داشته باشند ، حتما در همین سایت خبری تحلیلی منعکس می شود.
دکه هایی که به پیرزن ویلچر نشین نرسید
در گوشه گوشه شهرستان کهگیلویه بزرگ هستند خانواده های محرومی که به هر دری می زنند تا لقمه نان حلالی بدست اورند و سالم زندگی کنند.
اگر خانواده سرپرستی نداشته باشد و اگر به جای یک مریض در خانواده دو مریض معلول ومبتلا به ام اس (ms)باشند قضیه غم انگیز تراست.
موضوع اگهی پر حرف و حدیث شهرداری دهدشت مرا بران داشت تا ازنزدیک چرایی این اگهی را از زوایای مختلف بررسی کنیم تا اینکه در حیاط شهرداری به پیرزنی معلول بر ویلچر برخورد کردم و از بدقولی ها و وعده های داده شده گلایه داشت.
گویا این چندمین بار است که مراجعه می کند اما موفق به دیدن شهردار دهدشت نمی شود.
علت ناراحتی اش راکه سوال کردم اینطور پاسخ داد :
خانمی(ن.د) ۵۵ ساله ام که ازسال ۱۳۹۰ مبتلا به ام اس هستم و در وضعیتی بسیار بد زندگی می کنم.
دخترم(پ) نیز از بیماری ام اس رنج می برد و دارای سه فرزند بیکار فارغ التحصیل دانشگاه هستم که پس ازمراجعه به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جوابی نگرفتم و مجبور شدم یکسال قبل به شهردار دهدشت مراجعه و از انجا که دکه های زیادی به افراد خاص میداد التماس نمودم حداقل دکه ای در جهت اشتغال یکی از فرزندانم بدهد و اقای تخشا گفت که باید از مسیولان بالا نامه بیاوری و من هم با این وضعیت خراب به استانداری و دفتر ایت الله ملک حسینی مراجعه نمودم وحتی با گرفتن نامه از بهزیستی و به امید پیدا کردن شغلی چون دادن دکه، تمامی مدارک را تحویل شهردار دادم و در یکسال گذشته هروقت که مراجعه میکردیم باوعده های شهردار دهدشت روبرو می شدیم و با توجه به وضعیت بسیار بد این خانواده و تحت تاثیر قرار گرفتن شهردار کمک و اعطای دکه را به امروز و فردا موکول میکرد و بهانه اعضای شورا را می اورد.
تا اینکه پس از افشاگری و روکردن اسناد تخلفات شهردار در سایت تابناک در واگذاری دکه ها به تاریخ ۲۸/۱۲/۹۵ و قرارداد بسته شده در روزهای ۱/۱/۹۶ و اینکه شهردار دهدشت اعلام نموده ۱۶ دکه را طبق نامه ایت الله ملک حسینی و استاندار تحویل این افراد داده ام و منم اعلام میکنم که این دروغ محض است و اگر قرار بر واگذاری طبق نامه مدیران و مقامات استانی بود چطور است به من دکه ای نداده اند؟
این خانم در ادامه گفت امیدوارم مسئولان استانی ضمن بررسی این حرف های شهردار دهدشت ساکت ننشینند و حق رابه حق دار بدهند زیرا حق خوری های زیادی شده است و اینکه مردم نسبت به اداره بازرسی و دیگر ادارات دلسرد شوند خوبیت ندارد .
وی ادامه داد الان در فضای دهدشت اینطوری شایع هست که شهردار هر کاری دلش می خواهد می کند و از هیچکس هم ترسی ندارد اما من میگویم اخرتی هست و ما حتما اگر در این دنیا حقمان را نگیریم قطعا در ان دنیا جلوی این بی عدالتی ها را میگیریم...
و انتظار دارم که مسئولان جلوی این بی عدالتی ها را بگیرند.
اسامی و مدارک این خانم معلول محفوظ و چنانچه ادارات امنیتی بخواهند تحویل انها می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار