مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی:
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: این سازمان، ماهانه مبلغ 5 هزار و 500 میلیارد تومان به عنوان مستمری به مستمری بگیران این استان پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۴۵۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 07 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حمید داستانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار کرد: پیشینه تامین اجتماعی در ایران به سال‌های قبل از انقلاب باز می‌گردد، علاوه بر این،  در سال ۵۴ قوانین پراکنده سابق تجمیع  و سازمان تامین اجتماعی تاسیس شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی متذکر شد: پس از انقلاب نیز توجه ویژه‌ای به مقوله تامین اجتماعی صورت گرفت و امروزه بیش از ۴۲میلیون نفر از هموطنانمان زیرپوشش این بیمه هستند.

داستانی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی همواره در تلاش بوده تا چرخ تولید بچرخد و رفاه افراد زیرپوشش این سازمان تامین شود.

وی با تأکید بر اینکه تامین اجتماعی، ماهانه مبلغ 5 هزار و 500 میلیارد تومان به عنوان مستمری در خراسان رضوی همچون سایر نقاط کشور پرداخت می‌کند که این مبلغ بدون اتکا به دولت پرداخت می‌شود، یادآور شد: این سازمان به عنوان یک نهاد غیردولتی در دو حوزه بیمه و درمان فعالیت می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود: در حوزه درمان، خدمات تامین اجتماعی به دو صورت انجام می‌گیردف برخی مراکز ملکی هستند و تعدادی از بیمارستان‌ها نیز طرف قرارداد این سازمان هستند.

داستانی گفت: سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته در مراکز ملکی، به  2 میلیون و ۵۰۰ هزار نفر خدمات پزشکی رایگان ارائه داده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی با تعامل خوبی که با دولت داشته، طرح تحول سلامت را به نتایج قابل توجهی رسانده است، تأکید کرد: امروزه مراکز درمانی ما به پیشرفته‌ترین تجهیزات تشخیصی و درمانی مجهز هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه در این سازمان اقداماتی در راستای ایجاد نظام تصمیم‌سازی پایین به بالا صورت داده‌ایم تا از ظرفیت تمامی نیروهایمان استفاده کنیم، متذکر شد: در حوزه بیمه‌ای اقدامات و خدمات بسیار مهمی صورت می‌گیرد و در قبال حق بیمه‌ای که دریافت می‌کند، ۱۸ خدمت ارائه می‌شود که خدمات درمانی تنها یک مورد از آن است.

داستانی با اشاره به اهمیت و ضرورت دولت الکترونیک گفت: سازمان تامین اجتماعی در راستای دولت الکترونیک نیز اقدامات خوبی انجام داده، این سازمان در این عرصه، پیشرو است.

وی افزود: ارائه بهتر خدمات این سازمان، منوط به همکاری متقابل گیرندگان‌خدمت است و در تلاش هستیم که رضایت نسبی مردم از سازمان تامین اجتماعی را به رضایت کامل تبدیل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار