رییس هیات والیبال استان کرمانشاه با انتقاد از عدم توانایی استان در اسپانسری تیم های لیگ برتری، گفت: چگونه است که سیرجان، آمل و ارومیه می‌توانند تیم لیگ‌برتری داشته باشند، اما کرمانشاه، نه؟!
کد خبر: ۴۵۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 05 July 2017
یبه گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،محمد منصوری ، اظهارکرد: ورزش کرمانشاه از نظر استعداد و پتانسیل از سرآمدان کشور است، فقط نیاز به حمایت جدی تر مسئولین برای توسعه دارد.
 
وی ادامه داد: همه می دانیم که مهمترین مشکل عدم توسعه ورزش در این استان عدم استقبال اسپانسرها از تیم داری لیگ برتری است. این نکته همیشه برای من سوال بوده که چگونه است که سیرجان، آمل و ارومیه می‌توانند تیم لیگ‌برتری داشته باشند، اما کرمانشاه نمی تواند.
 
منصوری تصریح کرد: تاکنون با بیش از 10 شرکت بزرگ و معتبر استان برای اسپانسری تیم کرمانشاه در لیگ برتر والیبال مذاکره کرده ایم، اما دریغ از یک جواب منطقی. حتی دو ماه است که در استانداری کرمانشاه دنبال یک نامه اداری هستیم که بتوانیم شرایط را برای تیم داری والیبال در لیگ برتر فراهم کنیم، اما فقط حرف حمایت از ورزش را می زنیم و در عمل چیز 
خاصی نمی بینیم.
 
رییس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر بیش از 40 هیات ورزشی در سطح استان کرمانشاه فعالیت دارند، اما یک تیم لیگ برتری در هیچ کدام از رشته های ورزشی نداریم.
 
منصوری با انتقاد از بی توجهی مسئولین استان به جوانان و عدم فراهم آوردن شرایطی برای خالی کردن انرژی سرشار جوانی آنها، اظهارکرد: مسئولین باید کمک کنند که جوانان کرمانشاهی با حضور در استادیوم های ورزشی و تشویق ورزشکاران محبوب خود به تخلیه انرژی جوانی شان بپردازند.
 
وی افزود: این همه کارخانه بزرگ و کوچک در استان داریم، آیا همه اینها نمی توانند سه میلیارد تومان هزینه تیم داری والیبال در لیگ برتر را تامین کنند؟
 
منصوری افزود: شرایط برای راه اندازی یک تیم لیگ برتری والیبال در کرمانشاه را مهیا کرده ایم و فقط منتظر ارسال یک نامه از استانداری کرمانشاه هستیم که هنوز هیچ نتیجه ای نگرفته ایم.


 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار