رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ گفت: رشته‌های کارشناسی ارشد نفت و مدیریت صنعتی در دانشگاه آزاد خارگ از امسال دانشجو می‌گیرد و رشته‌های دکتری نیز به زودی راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 08 June 2015
تابناک بوشهر: حسین سهولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیگیری‌های بسیار زیادی را به منظور توسعه دانشگاه آزاد خارگ در ابعاد کمی و کیفی داشته‌ایم و راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد در این دانشگاه یکی از دستاوردهای مهم بوده است.

وی از راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز مردم جزیره خارگ و پرسنل شاغل در پایانه‌های نفتی، پتروشیمی، نفت فلات قاره و دیگر ارگان‌های مستقر در جزیره خارگ خبر داد و اضافه کرد: دو رشته کارشناسی‌ارشد مهندسی نفت(بهره‌برداری) و مدیریت صنعتی در این دانشگاه مصوب شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ ادامه داد: با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در اوایل خردادماه سال جاری، این رشته‌ها از مهرماه ۹۴ در واحد خارگ راه اندازی می‌شود.

وی به نشست خود با معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: در این نشست که در جزیره خارگ برگزار شد، پیگیر راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد خارگ شدیم.

سهولی‌زاده با تقدیر از همکاری‌های یاسر هاشمی رئیس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: راه‌اندازی رشته‌های جدید کارشناسی ارشد و دکتری را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

وی از تلاش برای بین‌المللی شدن دانشگاه آزاد خارگ خبر داد و اضافه کرد: جذب هیات علمی دکتری در واحد خارگ و ارتقای درجه دانشگاه آزاد خارگ را به صورت جدی در دست پیگیری داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ از تلاش برای  تاسیس و راه اندازی آزمایشگاه مدرن تحقیقاتی و اندازه گیری ازدیاد برداشت میادین نفتی خبر داد و بیان داشت: ایجاد مرکز تحقیقات علوم دریایی کشور را در دست پیگیری داریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار