نماینده مردم اهواز,باوی و حمیدیه و کارون گفت: از همان ابتدا پیگیری های فراوانی را در سطح دولت و سهام داران انجام داده ایم، در حال حاضر در مرحله ای است که سهام داران موسسه آرمان دارایی های خودشان را آورده اند و در حال تبادل نظر با بانک مرکزی و یک موسسه دیگر هستند که اگر میزان این دارایی ها مورد توافق دو طرف باشد، یک خط اعتباری بانک مرکزی باز می شود و سپرده سپرده گذاران را پرداخت می کنند.
کد خبر: ۴۵۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳ 30 June 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از فیدوس: دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز,باوی و حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری آرمان و پیگیری های انجام شده از سوي نمايندگان مجلس ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم گفت: از همان ابتدا پیگیری های فراوانی را در سطح دولت و سهام داران انجام داده ایم، در حال حاضر در مرحله ای است که سهام داران موسسه آرمان دارایی های خودشان را آورده اند و در حال تبادل نظر با بانک مرکزی و یک موسسه دیگر هستند که اگر میزان این دارایی ها مورد توافق دو طرف باشد، یک خط اعتباری بانک مرکزی باز می شود و سپرده سپرده گذاران را پرداخت می کنند.

یوسفي ادامه داد: این موضوع در حال تبادل نظر به طور مداوم بین سهام داران موسسه آرمان و بانک مرکزی و همچنین موسسه طرف مقابل می باشد.

يوسفي با بيان اينكه ما به عنوان نمایندگان مردم به شدت پیگیر موضوع هستیم و به دنبال آن هستیم که هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود افزود: طبق صحبت هایی که با ولي الله سیف رئیس کل بانک مرکزی با سایر مسولین بانک مرکزی داشتند بازپرداخت این سپرده ها مشکلی نخواهد داشت فقط ممکن است مراحل قانونی کار زمان ببرد.

وي گفت: تاکید داشتیم که این مسئله قبل از عید فطر حل شود اما به دلیل آنكه مراحل قانونی کار به درازا كشيد و همچنين بايد این اقدامات در چارچوب قانونی آن رعایت شود تاکنون این مشكل حل نشده اما طبق قولی که دولت و بانک مرکزی و مسئولین مربوطه داده اند امیدواریم با یک فرصت زمانی مناسب و هرچه سریعتر این مشکل حل شود.

نماینده مردم اهواز,باوی و حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اينكه مردم شریف خوزستان اطمینان داشته باشند که ما نمایندگان مجلس به طور تمام وقت پیگیر این موضوع هستیم اظهار داشت: امیدواریم هرچه سریعتر با توافق دو طرف کار بازپرداخت انجام شود.

وي افزود:طبق صحبت هایی که بانک مرکزی و مسئولین دولت داشته اند میزان دارایی به حدی هست که پاسخگوی بازپرداخت این سپرده ها باشد. طی یک برنامه ریزی انجام شده و درخواست هایی که نمایندگان داشته اند هم اصل پول و هم سود آن باز پرداخت می شود.

يوسفي تصريح كرد: از مردم شریف خوزستان تقاضا داریم مانند گذشته صبر و درایت را به خرج دهند. همچنین کانال های ارتباطی مردم باید رسمی باشد و اطلاعات غیر موثق را جدی نگیرند.

یوسفی در خصوص پیش بینی فرایند بازپرداخت سپرده گذاران گفت: این مهم قابل پیش بینی نیست. ولی ما به دنبال تسریع روند بازپرداخت هستیم و طبق قول هایی که مسئولین داده اند امیدواریم هرچه سریعتر ختم به خیر شود و اصل سپرده ها بازپرداخت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار