مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال جاری بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر دارای متقاضی و بدون معارض تکمیل و به بهره برداری می رسد تا پرونده مسکن مهر در استان بسته شود.
کد خبر: ۴۴۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 29 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،مسعود شریفی اظهار کرد: تعهد اداره‌ کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه احداث 47 هزار و 500 واحد مسکن مهر در نقاط مختلف استان بوده است.

وی ادامه داد: از این مقدار تاکنون 35 هزار واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده و حدود 6 هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

شریفی، میانگین پیشرفت واحدهای مسکونی در حال ساخت را 94 درصد عنوان و از سرعت اجرای کار نیز ابراز رضایت کرد.

وی در خصوص 6 هزار و 500 واحد مسکونی باقی مانده نیز گفت: آن ها به دلیل مشکلاتی نظیر داشتن معارض و نبود متقاضی عملا از سرفصل مسکن مهر خارج شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه به اجرای سایر طرح های بزرگ و اثرگذار استان اشاره و اظهار کرد: پروژه راه‌آهن غرب کشور، پروژه قطار شهری کرمانشاه و انجام مطالعات طرح جامع حمل و نقل استان از جمله این پروژه هاست که با محوریت و یا حضور این اداره کل در حال انجام است.

وی یادآوری کرد: تکمیل شبکه بزرگراهی و آسفالت راه‌های روستایی بالای 20 خانوار به طول 585 کیلومتر، ایجاد لجستیک پارک استان کرمانشاه و تشکیل منطقه آزاد قصرشیرین نیز از دیگر پروژه های بزرگ و اثرگذار استان است. 

شریفی افزود: همچنین به منظور کمک و تسهیل فعالیت سمن‌های استان، ایجاد 16 سمن سرا در دستور کار قرار دارد که از این تعداد سه سمن ‌سرا در شهر کرمانشاه و در بقیه شهرستان ها نیز هرکدام یک سمن سرا احدث می شود.

وی در پایان و با اشاره به رشد شتابان جمعیت روستاهای اطراف شهر کرمانشاه گفت: این شهر رتبه پنجم را از نظر تعداد محله‌ های اسکان غیررسمی به خود اختصاص داده است.

30 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه در بافت های فرسوده و حاشیه شهرها زندگی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار