معاون استاندار سمنان خبر داد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از کاهش 20 درصدی تلفات حوادث جاده‌ای در این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 29 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی زندیه‌وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در خصوص ارتقای ایمنی ترددها برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده و تصادفاتی که در سال 95 اتفاق افتاده، در بخش تلفات ناشی از عدم رعایت ایمنی به‌ویژه در درون شهرها بوده است.

وی تصریح کرد: گزارش حوادث رانندگی روی داده در سه‌ماهه ابتدای امسال ارائه شده است و خوشبختانه استان سمنان با توجه به فعالیت‌های خوبی که عوامل شورای ترافیک ازجمله پلیس، شهرداری‌ها و بقیه ارکان مرتبط داشتند، رتبه اول کاهش تلفات را در درون شهر کسب کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: از این جهت هم استان سمنان برای بار دوم است که موفقیت پیدا می‌کند و چندی پیش هم جلسه کمیته ایمنی راه‌ها را داشتیم و برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفت.

زندیه‌وکیلی بیان داشت: در سطح برون‌شهری هم آماری داریم که باید کاهش یابد؛ در حوادث درون‌شهری رتبه اول کاهش تلفات در کشور را در سال 95 اخذ کردیم و در برون‌شهری هم روند ما کاهشی بوده است و جزو استان‌های برتر بودیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال هم وضعمان خوب است و در حوادث برون‌شهری 20 درصد کاهش داشتیم و تلفات جاده‌ای مشابه وضع سال گذشته است.

برچسب ها: تلفات جاده ای ، حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار