کد خبر: ۴۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 07 June 2015
رئیس کل دادگستری البرز گفت: جایگاه و مقام افراد در مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی معنایی ندارد.
به گزارش ایسنا احمد فاضلیان، در جلسه شورای قضایی استان البرز که در دفتر اداره کل بازرسی استان البرز  برگزار شد، اظهار کرد: شورای قضایی استان نقش و جایگاه پراهمیتی در پیشرفت، توسعه و حل و فصل مشکلات مردم دارد.
وی افزود: دستگاه‌های عضو شورای قضایی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین دستگاه‌های حاکمیتی هستند که در بخش‌های مختلف خصوصاً در حوزه امنیتی و در حل و فصل مشکلات اجتماعی مردم بسیار بسیار نقش آفرینی می‌کنند.
وی افزود: برای افزایش کارآیی شورای قضایی استان، باید زمینه ایجاد کارگروه‌های مختلف از جمله کارگروه مبارزه با مفاسد اقتصادی و پژوهشی دردل این شورا به وجود آید.
فاضلیان ادامه داد: به کارگیری نیروهای ورزیده و توانمند در این کارگروه‌ها موجب اتخاذ تصمیمات صحیح و اصولی توسط اعضای این شورا می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان البرز اظهارکرد: در مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مطالبات اساسی مردم است بدون کوچکترین چشم داشت و اغماضی و با قدرت و قاطعیت و اقتدار با هر کس در هر جایگاه و هر مقامی که باشد برخورد خواهیم کرد.
این مسئول یادآورشد: مجموعه دستگاه قضا وامدار کسی  نیست و دربرخورد با متخلفان هیج اغماضی به خرج نمی‌دهد.
 وی ادامه داد: دستگاه قضا با کسی عهد اخوت نبسته است و وامدار کسی هم نخواهد بود و هر جا که لازم باشد برای برخورد با متخلفان وارد عمل می‌شود .
این مسئول افزود: برخورد با متخلفان وظیفه شرعی و قانونی دستگاه قضا است و تنگناهای موجود مانعی برای عمل به این تکلیف ایجاد نمی‌کند.
فاضلیان در پایان گفت:  بازرسی استان علی رغم مشکلات و کمبودها بسیار موفق عمل کرده است و اکنون در مجموعه دادگستری بهترین و کارآمدترین نیروها مشغول فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار