پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر شیراز - تهران با ده ساعت تاخیر انجام شد.
کد خبر: ۴۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 06 June 2015
تابناک فارس:پرواز شماره 3791 هواپیمایی آسمان که قرار بود ساعت بیست دیشب از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران حرکت کند، ساعت شش بامداد امروز شنبه انجام شد.
شرکت هواپیمایی آسمان عصر دیروز با ارسال پیامک برای مسافران این مسیر، اعلام کرده بود که پرواز به جای ساعت بیست، با هفت ساعت تاخیر، در ساعت سه بامداد روز بعد با شماره پرواز 3741 انجام می شود.
با اینکه همه مسافران برای پرواز در ساعت اعلام شده آماده بودند و بی تابی می کردند، کارکنان شرکت یاد شده به طور مکرر زمان های جدید برای پرواز بیان می کردند که همین امر نارضایتی شدید و فریادهای توام با عصبانیت مسافران را در پی داشت.
مسافران معتقد بودند تاخیر پرواز مسیر شیراز به تهران و بی برنامگی های موجود، علاوه بر اینکه آنان را دچار ضرر و زیان مالی کرده، برنامه ریزی هایشان را نیز به هم ریخته و فشار عصبی زیادی به همه مسافران به ویژه زنان و کودکان وارد آورده است.
برخی مسافران این پرواز هنگامی که هواپیما با ده ساعت تاخیر، در ساعت هفت و پانزده امروز به فرودگاه مهرآباد رسید، از هواپیما خارج نشدند و چند دقیقه ای را به عنوان اعتراض بر صندلی ها ی خود باقی ماندند.
خبرگزاری صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار