مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: نمایشگاه صنایع دستی بومی استان بوشهر به مناسبت روز جهانی صنایع دستی برپا شده است.
کد خبر: ۴۳۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 11 June 2017
ناصر امیرزاده در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه صنایع دستی است و در این نمایشگاه تلاش شده تا تولیدات استان به معرض نمایش عمومی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز از ۲۰ لغایت ۲۴ خرداد ماه در میدان امام خمینی برقرار است و علاقمندان هر روز از ساعت هشت تا ۱۵ و از ۱۸ تا ۲۳ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، اضافه کرد: صنایع دستی در حوزه اقتصادی دارای جایگاه ویژه‌ای است و باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه توسعه بخش صنایع دستی نقش مهمی در ایجاد اشتغال و تولید و همچنین درآمدزایی دارد، تصریح کرد: تلاش داریم تا با حمایت از صنایع دستی استان، اشتغال را به‌ویژه در بخش‌های روستایی توسعه دهیم.

امیرزاده یکی از اولویت‌های اساسی را توسعه صنایع دستی در استان عنوان کرد و افزود: صنایع دستی بخشی از اصالت مردمان مناطق مختلف استان است که زمینه احیای این صنایع را فراهم می‌کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار