رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: در ماه گذشته یک هزار و 884 مورد بازرسی صنفی در شهرستان بوکان انجام شد.
کد خبر: ۴۳۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 03 June 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:حسن عبدی اظهار داشت: در ماه گذشته نظارت و پایش صدور تعداد 79 فقره پروانه کسب عادی براساس قانون نظام صنفی انجام شد.

وی از بازرسی صنفی به تعداد یک هزار و 884 خبر داد و گفت: در این رابطه در اردیبهشت ماه، 67 پرونده تشکیل و 91 تخلف کشف شد که ارزش ریال آن 34 میلیون و 716 هزار و 310 ریال بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان افزود: از سوی دیگر 125 بازرسی در واحد آرد و نان این شهرستان نیز صورت گرفت و 12 پرونده تشکیل و 17 پرونده نیز کشف شد که ارزش ریالی آنها سه میلیارد و 848 هزار و 350 ریال بوده است.           

وی با اشاره به عملکرد بخش صنعت و معدن تصریح کرد: در ماه گذشته سه فقره جواز تاسیس با برآورد سرمایه‌گذاری 20 هزار و 335 ریال و اشتغال‌زائی 33 نفر حاصل شد.

 عبدی با اشاره به چالش‌های مربوط به بخش معدن شهرستان بوکان اظهار داشت: سرعت ناکافی در تولید اطلاعات پایه زمین شناسی و عدم دسترسی عموم به آن،ضعف توانمندی‌های فنی مهندسی و ساخت در بخش اکتشاف و صنایع معدنی،وجود مشکلات و تعارضات حل نشده بین بخشی با حوزه منابع طبیعی و نیز وجود معارضین محلی و مشکلات ناشی از آن از جمله این مشکلات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار