انتخابات هیات رئیسه مجلس دهم در دومین سال فعالیت این مجلس برگزار و برای دومین سال پیاپی یکی از نمایندگان استان به هیات رئیسه مجلس دهم راه یافت.
کد خبر: ۴۳۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 31 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان با 178 رای به‌عنوان یکی از دبیران هیات‌رئیسه مجلس دهم انتخاب شد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در انتخابات هیات‌رئیسه این مجلس در سال اول نیز با 146 رای به عنوان منتخب اول نمایندگان برای دبیران هیات رئیسه انتخاب شده بود.

در انتخابات امروز ترکیب هیات رئیسه مجلس با دو تغییر نسبت به سال گذشته انتخاب شد. علی لاریجانی نماینده قم بدون داشتن رقیب با۲۰۴رای، بر کرسی ریاست خانه ملت تکیه زد و دو نماینده لیست امیددکتر مسعود پزشکیان نماینده تبریز و علی مطهری نماینده مردم تهران را به ترتیب با۱۷۹و۱۶۳رای به عنوان نواب رییس اول و دوم مجلس انتخاب کردند. همچنیناکبر رنجبرزاده، محمدحسین فرهنگی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و آرادان، محمدعلی وکیلی و احمد امیرآبادی فراهانی به عنوان۶دبیر هیات رییسه انتخاب شدند ومحمد آشوری، بهروز نعمتی و اسدالله عباسی نیز به عنوان سه ناظر هیات رییسه امسال مجلس دهم انتخاب شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار