نماینده مردم سمنان در مجلس:
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: امروز دیگر زمان پاسخ دولت و قدردانی از حماسه ملت است و رئیس‌جمهور منتخب باید به مردم ایران خدمت‌رسانی کند.
کد خبر: ۴۲۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳ 20 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: در آخرین دیداری که در محضر مقام معظم رهبری بودیم، ایشان از انتخابات به‌عنوان جشن شادی در کشور نام بردند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر رعایت نظم، قانون و متانت در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید داشتند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه ملت ایران توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری را در جریان انتخابات، تبلیغات و روز رأی‌گیری را در عمل نشان دادند، اضافه کرد: باید به مردم ایران تبریک بگوییم که آگاهانه و پرصلابت در انتخابات شرکت و به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کردند.

همتی با اشاره به اینکه حماسه بزرگ ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۹۶ توسط مردم معرف بلوغ سیاسی و اجتماعی آنها بود، تصریح کرد: با وجود این شور و شعف، مشکلی در جریان برگزاری انتخابات ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در پاسخ به این حضور و حماسه بزرگ، برای ملت تلاش و خدمت‌رسانی کنند، اضافه کرد: الآن دیگر زمان پاسخ دولت و قدردانی آن از این حماسه بزرگ است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلساظهار کرد: دولت باید تلاش کند تا مشکلات کشور کم شود، کاستی‌ها را برطرف کند و ایران را به سمت مسیری هدایت کند که شایسته ملت بزرگ ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار