عضو کانون مرکز مهدودیت حوزه ی علمیه قم گفت: امروز در نظام جمهوری اسلامی با دشمن داخلی و خارجی مواجه ایم و در حال به جوانان تاکید می کنیم که پاک دست باشند، ولی با حقوق های نجومی و اختلاس مواجه هستیم.
کد خبر: ۴۲۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 13 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، حجت الاسلام سید احمد موسوی در سخنرانی خطبه های پیش از نماز جمعه درحضور نماز گزاران کرمانشاهی، اظهار داشت:مقام معظم رهبری در دو دهه ی گذشته مسئله ی مفاسد اقتصادی به مسئولان تاکید کرده است، 
وی  با مقایسه این دوره از نظام جمهوری اسلامی با دوران پیامبر ( ص) در جنگ  (  احزاب )، خاطرنشان کرد: در آن زمان همه ی حزب ها در دست هم دادند تا نظام اسلامی که پیامبر در مدینه برپا کرده بودند را ساقط کنند، که به یاری خدا بافرستادن طوفان شن توطئه ی آنان نقش بر آب شد، و در این دوره نیز نقشه های دشمنان برای از بین بردن انقلاب در * طبس* عملی نشد.

کارشناس مرکز تخصصی مهدویت حوزه ی علمیه قم ادامه داد: انتظارامام زمان (عج) جهادوعبادت است، که در هیچ روایتی انتظار شعار نیست بلکه عمل است
که در آخرالزمان با طاغوت ها و شیاطین  می جنگیم به گونه ای که با فراوانی دشمن در تقابل با اسلام مواجه هستیم.

موسوی با اشاره به اینکه در آخرالزمان با فراوانی و امکانات دشمن روبرو هستیم، افزود: اگر توجه به فرمایشات رهبری بر زمین بماند باب نفوذ دشمن باز می شود، چرا که در این هنگام اولین نشانه ی دشمن رهبری است که ما باید از رهبری محافظت کنیم.

عضو کانون مرکز مهدودیت حوزه ی علمیه قم گفت:  ما در نظام با دشمنان داخلی و خارجی مواجه ایم که امام خمینی ( ره) تاکید کرده اند که مراقب باشیم انقلاب به دست نا اهلان نیفتد، و برخی از مسیر انقلاب فاصله گرفته اند.

حجت الاسلام موسوی بااشاره به تاکید مقام معظم رهبری به کاندیداهای ریاست جمهوری، مبنی بر توجه اقتصادی مقاومتی و توجه به داخل کشور، افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد شغل برای جوانان کشور باید به داخل کشور توجه داشت و به دنبال دولتی باشیم که از دولت کریمه ی اسلامی و ارزش های اسلام و انقلاب دفاع کنند، چراکه دکترین ما تهاجمی نیست بلکه دفاعی است.

او اظهار داشت: در روزگار مانیز با برخی از افراد زمان پیامبر (ص) مواجه ایم که ( منافقان داخلی بدگمان به خدا شده وبه مردم گفتند که ما انقلاب نکردیم که این گونه باشد.) ومردم شما را گول زدند، افزود: بنابه فرموده ی رهبری ریل انقلاب باید ثابت بماند و در این راه ثابت قدم بمانید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار