​​معاون شعب و توسعه بازاریابی با​نک شهر خبر داد:
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان این که این بانک با تمام توان برای خدمات رسانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران آماده است، از ارائه بیش از 120 هزار بن کارت تا روز نخست این نمایشگاه خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰ 04 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمد کیایی با اشاره به اقدامات این بانک در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، گفت: امسال تعداد 255 شعبه و باجه در سراسر کشور و 353 پیشخوان شهرنت برای توزیع بن کارت ها هماهنگ هستند. 
وی افزود: تا روز گذشته بیش از 120 هزار بن کتاب تحویل متقاضیان شده است و احتمال ما این است که این تعداد به بیش از 200 هزار بن کارت افزایش یابد. 
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اینکه سال گذشته 80 هزار بن کارت در مجموعه شهر آفتاب در مدت 10 روزه نمایشگاه کتاب و 100 هزار بن کارت در پیشخوان شهرنت و شعب بانک شهر توزیع شده بود، تصریح کرد: امسال تا کنون بیش از 100 هزار بن کتاب تحویل شده است که این موضوع نشان از ا ستقبال بازدیدکنندگان دارد. 
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 40 دستگاه وب کیوسک در نمایشگاه کتاب  تهران مستقر شده است، افزود: امسال حدود 70 دستگاه وب کیوسک  مستقر شده که 75 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. 
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ادامه داد: در سال گذشته 5 دستگاه پیشخوان شهر نت ، در نمایشگاه کتاب فعالیت داشت که این تعداد، امسال به 7 دستگاه افزایش پیدا کرده است و همچنین 5 دستگاه خودپرداز سیار نیز به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد.
کیایی تاکید کرد: امسال تعداد باجه ها و پرسنل بانک شهر نیز افزایش قابل توجهی داشته است و بیش از 10  باجه غیر متمرکز در مجموعه غرفه داران و  یک باجه متمرکز مشغول به فعالیت هستند.  

     

چمران: اقدامات بانک شهر مشوق مردم در خرید کتاب
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات بانک شهر در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب، گفت: خدمات این بانک موجب شده که مردم به خرید کتاب تشویق شوند.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی چمران در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران با بیان این مطلب گفت:خوشبختانه امسال نیز همانند سال گذشته بانک شهر سرمایه گذاری مناسبی را برای هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه کرده است.
وی با اشاره به این‌که شاهد  ارایه خدمات نوین و به روز بانکی از سوی این بانک در نمایشگاه کتاب استانی در سال گذشته بودیم، افزود: تمامی تمهیدات لازم  برای  ارایه خدمات کامل بانکی به هموطنان در نمایشگاه سی ام نیز اندیشیده شده است.
چمران با تاکید براین‌که تحویل بن کارت‌های کتاب در زمان به متقاضیان یکی دیگر از اقدامات موثر در این خصوص بوده است، تصریح کرد: اقدامات بانک شهر موجب شده که مردم به خرید کتاب تشویق شوند.
رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: استقرار تعداد قابل توجه دستگاه خودپرداز، کارتخوان و ...، نشان‌ از توجه مدیران بانک به دغدغه‌های بازدیدکنندگان دارد.
چمران با تاکید بر این‌که بانک شهر همراهی بسیار خوبی نیز در احداث مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب داشته است،تصریح کرد: امیدواریم با ورود بخش خصوصی برای احداث فاز دوم نمایشگاه، عملیات احداث این مجموعه عظیم و موثر به زودی به اتمام برسد.
وی در ادامه با اشاره به پایین بودن سطح سرانه مطالعه در کشور، گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد استقبال بیش از پیش شهروندان از نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت باشیم.



راه اندازی سرویس NFC برای نخستین بار در شبکه بانکی کشورمدیرعامل بانک شهر از راه اندازی سرویس NFC برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور خبر داد.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به اهمیت راه اندازی سرویس   NFC برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور از سوی این بانک، گفت: این سرویس، روش پرداخت وجه خرید است که به جای کارت فیزیکی از طریق موبایل صورت می‌گیرد و با تلاش‌های بانک شهر برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور، از روز سیزدهم اردیبهشت، در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قابل بهره برداری است.
وی افزود: به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب تهران، در این سرویس، متقاضیان دارای گوشی‌های اندروید ، به جای بن کارت فیزیکی از طریق موبایل اقدام به خرید کتاب می‌کنند.
مدیر عامل بانک شهر خاطر نشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته به ویژه از سوی PSP این بانک، این سرویس برای نخستین بار با مجوز بانک مرکزی و با همکاری همه شرکت‌های زیر مجموعه این بانک، پس از انجام تست‌های مختلف و تایید نهایی، قابل بهره برداری است.
وی در ادامه ضمن

M0h Salimi, [۰۴.۰۵.۱۷ ۱۰:۱۵]
قدردانی از مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی و همه همکاران این بانک در انجام فرآیندهای راه اندازی این سرویس در مدت زمانی محدود، ابراز امیدواری کرد تا بانک شهر با ارائه مدرن‌ترین خدمات بانکی در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، هرچه بیشتر بتواند رضایت مخاطبان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه را فراهم سازد.


تاثیر حمایت های بانک شهر در توسعه گردهمایی بزرگ نمایشگاه‌های استانی
دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت:  حمایت و تسهیل گری بانک شهر از برگزاری نمایشگاه‌ای کتاب سبب شد این گردهمایی فرهنگی بتواند به صورت استانی در سراسر کشور برگزار شود.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، اصغر سلیمی افزود: امروز مردم سایر استان‌ها نیز می‌توانند به آسانی در نمایشگاه‌های کتابی که با حمایت بانک شهر برگزار می شود حضور یابند و به نوعی عرصه فرهنگ جان دوباره ای یافته است.
وی با بیان این‌که به دلیل مشکلات و کمبود امکانات در گذشته در برخی از شهرها شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب نبوده ایم، تصریح کرد: با ورود بانک شهر به امر مهم برگزاری نمایشگاه کتاب، امروز شاهد هستیم که این گردهمایی های فرهنگی به صورت استانی حتی در برخی شهرستان های دور افتاده نیز برگزار می شوند و دسترسی شهروندان به محصولات فرهنگی آسان شده است. 
نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم، با بیان این‌که پیش‌تر نمایشگاه‌های کتاب تنها در مراکز استان‌ها برگزار می شد، خاطر نشان کرد: پیشتر دوری راه سبب کاهش استقبال شهروندان از نمایشگاه های کتاب می شد، از همین رو از مسئولان بانک شهر می خواهم با حمایت بیش از پیش از نمایشگاه های کتاب، فرصت بهره برداری شهروندان از این گردهمایی فرهنگی را فراهم کنند.


رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس:
ترویج فرهنگی کتابخوانی اصلی ترین اقدام فرهنگی در جامعه کنونی است
رئیس فراکسیون مدیریت شهری دهمین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلی ترین اقدام فرهنگی در جامعه کنونی ترویج فرهنگی کتابخوانی است ،گفت: سرانه مطالعه درکشور ما  در مقایسه با سایر کشورهای دنیا از میزان یک سومی برخودار است.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهرداد بائوج لاهوتی افزود:معتقدم برای ارتقا سطح مطالعه و افزایش علاقمندی شهروندان به مطالعه باید امتیازاتی به شهروندان داده شود که بانک شهر در این زمینه پیش قدم بوده است.
وی تصریح کرد:سرانه مطالعه یکی از موضوعات بسیار مهم در ارتقا شاخص های فرهنگی جوامع است و مسئولان باید به هر طریقی فرهنگ کتابخوانی را افزایش دهند.
بائوج لاهوتی ادامه داد: برپایی نمایشگاه های کتاب خوانی همچون نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فرصتی است که می تواند منجر به جذب حداکثری شهروندان به مقوله کتاب خوانی شود.
نماینده مردم شهرتان لنگرود در مجلس دهم خاطر نشان کرد: اگر شرایط دسترسی به کتاب و خرید آن با ارائه بن کارت های خرید کتاب که از سوی بانک شهر توزیع می شود سهل و آسان شود، بی شک شاخص مطالعه نیز در جامعه رشد می یابد. شرایطی که خوشبختانه در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با کمک بانک شهر مهیا شده است.


بنگاه های اقتصادی حمایت بانک شهر از اهالی فرهنگ را الگو  قرار دهند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تداوم کاهش سرانه مطالعه در جامعه گفت:بنگاه‌های اقتصادی فعال در کشورمان باید حمایت بانک شهر از اهالی فرهنگ را الگوی خود قرار دهند.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، عبدالرضا مصری افزود: بانک شهر در سال‌های اخیر با پیشگامی در اقداماتی چشمگیر در حوزه‌های غیراقتصادی ثابت کرده بانک موفق و پیش رویی در برنامه های نوین همچون تولی گری برگزاری نمایشگاه کتاب است.
مصری با تاکید بر این‌که باید مسئولان فکری برای فرهنگ سازی کتاب خوانی در جامعه کنند، تصریح کرد: جامعه ما کتابخوان کم دارد و  بانک شهر قدرت آن را دارد تا در این زمینه و  ارائه خدمات عمومی گام های موثری بردارد.
نماینده مردم کر مانشاه در مجلس دهم عنوان کرد: بانک شهر هم اکنون توانسته با  تامین منابع مالی پروژه های شهری به موفقیت‌های بی شماری دست یابد. 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد بانک شهر توان آن را دارد در کنار حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، در عرصه حمایت از حوزه تالیف نیز گام‌های موثری بردارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار