«فصل نرگس» دومین فیلم نگار آذربایجانی اثری پر لوكیشن است كه قصه‌ای انسان دوستانه را در قالب داستانی امیدبخش روایت می‌كند.
کد خبر: ۴۱۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 02 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از باشگاه خبرنگاران پخش فیلم سینمایی «فصل نرگس» به نویسندگی و كارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌كنندگی سحر صباغ سرشت با سرمایه‌گذاری حمیدرضا عارف بر عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری قرار گرفت. 
 
صباغ سرشت ضمن بیان این موضوع گفت: «فصل نرگس» دومین فیلم نگار آذربایجانی اثری پر لوكیشن است كه قصه‌ای انسان دوستانه و عاشقانه را در قالب داستانی امیدبخش روایت می‌كند.  

وی افزود: با توجه به اینكه فصل نرگس فیلمی مناسب تمام مخاطبان محسوب می‌شود، بهتر دانستیم زمانی را برای اكران و نمایش عمومی فصل نرگس در نظر بگیریم كه دانش آموزان محترم از درس و امتحانات فارغ شده باشند و دانشجویان عزیز به خصوص آنهایی كه از شهرستان های كوچک‌‌تر به شهرهای بزرگ‌تر به خصوص پایتخت می آیند، امكان دیدن فیلم را داشته باشند. در نتیجه با توجه به مذاكرات انجام شده با پخش كننده فیلم (حوزه هنری) پیش بینی می‌شود، فصل نرگس در نوبت اكران دوم عید فطر به نمایش عمومی در بیاید.

تهیه‌کننده فیلم در پایان اظهار کرد: «فصل نرگس» زمستان سال ١٣٩٥ پروانه نمایش عمومی خود را دریافت كرده است و با توجه به اینكه از همان زمان با پخش كننده فیلم توافقات اولیه انجام شده بود، در نوبت اكران و نمایش عمومی قرار گرفتیم تا ان‌شاءا... فیلم در زمان پیش بینی شده اكران عمومی شود.  

این فیلم اثری پربازیگر است و از جنوبی ترین نقطه تهران تا شمالی ترین منطقه پایتخت را به تصویر كشیده است.  

یكتا ناصر، ریما رامین‌فر، پژمان بازغی و امیر آقایی بازیگران اصلی فیلم به شمار می‌روند و حضور چهره‌هایی همچون گوهر خیراندیش، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، صالح میرزاآقایی، شیرین اسماعیلی و شبنم گودرزی بازیگران «فصل نرگس» را تشکیل می‌دهند.  

همچنین از حضور افتخاری رضا یزدانی، همایون ارشادی، علیرضا خمسه و ژاله صامتی با ایفای نقش خودشان در صحنه‌هایی از فیلم بهره‌مند شدیم. 



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار