رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: باید با تبیین آرمان های امام راحل، جوان امروز را با الگوهای سیاسی و اجتماعی ایشان آشنا کنیم.
کد خبر: ۴۱۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 01 May 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:

حجت الاسلام محمدرضا بابازاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار شبستان، با اشاره به نیاز جامعه در راستای آشنایی با آرمان های امام راحل، گفت: باید از موقعیت های اجتماعی برای شناساندن ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) بهره ببریم تا جوان جویای حقیقت با رهبر کبیر انقلاب بیشتر و بهتر آشنا شود.

وی افزود: در آستانه ایام رحلت امام خمینی(ره) قرار داریم و باید با برگزاری برنامه های مناسب و با دامنه آموزشی لازم بار دیگر جوانان و مردم جامعه را با آرمان ها و الگو های زندگی رهبر کبیر انقلاب همسو کنیم.

این مسئول، با اشاره به نصایح ارزشمند امام خمینی(ره) در طول حیات خود، تصریح کرد: باید سخنان گهر بار این شخصیت علمی و مذهبی برجسته جهانی را در زندگی امروزی نهادینه کنیم تا بتوانیم در راستای آرمان های اصیل اسلام و انقلاب گام برداریم.

بابازاده اضافه کرد: به علت مصادف شدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با ایام مبارک ماه رمضان، امسال اعزام به مرقد مطهر امام راحل صورت نمی گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، گفت: ویژه برنامه های (14 و15 خرداد) از جمله جزء خوانی قرآن کریم، برگزاری مراسم شب شعر در استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن 15 خراد و به یاد حادثه خونین سال های دور نمایشگاه عکس با عنوان «از خمین تا بهشت زهرا» در ارومیه برگزار می شود.

منبع/شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار