تابناک / مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان گفت: تا پایان سال ۹۵ در استان گیلان در قالب کارگروه اشتغال، ۴۶ هزار و ۱۷۵ شغل ایجاد کردیم.
کد خبر: ۴۱۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 29 April 2017
تابناک / مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان گفت: تا پایان سال ۹۵ در استان گیلان در قالب کارگروه اشتغال، ۴۶ هزار و ۱۷۵ شغل ایجاد کردیم.

محمود ایزددوست عصر امروز در نشست کار و کارگر با اشاره به در پیش بودن حماسه بزرگ انتخابات اظهار داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه بزرگ برای همه مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه ملت ایران امروز به بلوغ سیاسی رسیدند و فرد اصلح را به‌درستی انتخاب می‌کنند افزود: انقلاب ایران یک انقلاب اسلامی است و باید منش و کردار افراد جامعه اخلاق مدارانه و اسلامی باشد.

ایزددوست با تاکید بر اینکه در شروع دولت یازدهم استان گیلان در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان جزء استان 21 کشور بود و جایگاه مطلوبی نداشت تصریح کرد: امروز استان گیلان در حوزه کار، تعاون و رفاه اجتماعی به رتبه 6 کشوری ارتقاء یافته است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال 95 در استان گیلان در قالب کارگروه اشتغال، 46 هزار و 175 شغل ایجاد کردیم خاطرنشان کرد: سال 95 در استان گیلان  110 شرکت تعاونی جدید با گرایشات مختلف تشکیل شد و از این تعاونی‌ها هزار و 372 شغل پایدار ایجاد شد.

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان گیلان با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در گیلان بیان داشت: کاهش نرخ بیکاری استان گیلان به معنی رفع مشکلات و معضلات بیکاری در استان نیست اما این حوزه روند رو به رشدی را طی می‌کند.

ایزددوست با تاکید بر اینکه  43 مرکز کاریابی در سطح استان گیلان فعالیت می‌کنند اظهار داشت: 11 هزار و 900 نفر مراجعه کننده جویای کار در سال گذشته به این مراکز مراجعه کرده که برای 5 هزار و 237 نفر کار ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در سطح استان گیلان 192 تشکل کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان وجود دارد خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته 2 شرکت تعاونی جدید توسعه و عمران با مشارکت مردم در سیاهکل و تالش افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه روابط بین کارگر و کارفرما یک رابطه مستقیم است و تفکیک این رابطه از هم امکانپذیر نیست تصریح کرد: کارگر با تلاش و سرمایه‌گذاری مدیران شکل می‌گیرد و مدیران برای رسیدن به اهداف اقتصادی خود به کارگر نیاز دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار