کد خبر: ۴۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱ 30 May 2015
فرماندار کرج از راه‌اندازی تعاونی توسعه و عمران شهرستان کرج خبر داد و گفت: این تعاونی با هدف تقویت بنیه اقتصادی شهرستان راه‌اندازی شده است.
محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شهرستان کرج برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی است.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی این تعاونی پیش‌بینی می‌شود اقدامات بسیار مناسب اقتصادی در این شهرستان انجام شود.
فرماندار شهرستان کرج بیان داشت: این تعاونی، با هدف تسریع در رشد و توسعه شهرستان، هدایت منابع مردمی به بخش‌های تولیدی و بسترسازی برای ورود بخش‌های تعاونی و خصوصی به فعالیت‌های اقتصادی تشکیل شده است.
ایرانی فراهم آوردن بستر لازم برای فعالیت‌های اقتصادی افرادی که به نوعی با مجموعه شهرستان در واگذاری امور به مردم وابستگی دارند را از دیگر مزیت‌های راه‌اندازی این تعاونی اعلام کرد و افزود: کمک به خودکفایی و تقویت بنیه اقتصادی شهرها از دیگر مشخصه‌های این تعاونی است.
وی ضمن تأکید بر نقش سازنده تعاونی‌ها در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی، تأسیس تعاونی‌ها را اقدامی ضروری در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ابلاغ سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی خواند و تصریح کرد: در راستای ابلاغ سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی توسط مقام معظم رهبری، دولت در پی آن است که تصدی‌گری خود را به نظارت ارتقاء دهد و در این راستا از تشکیل تعاونی‌ها استقبال می‌کند.
ایرانی، انجام طرح‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان، ایجاد و اداره واحدهای اقتصادی تولیدی، توزیعی و خدماتی، خرید سهام بنگاه‌های دولتی مستقر در شهرستان، سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه‌ای به صورت شرکت مادر تخصصی و بهره‌برداری از فعالیت‌ها، زمین‌ها و املاک قابل واگذاری دولت در بخش‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی شهرستان را از جمله مهمترین موضوعات فعالیت این تعاونی اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار