عواقب رفتارهای رامین رضاییان هنوز ادامه دارد. برانکو هنوز از این بازیکن نیمه راه بازگشته دلخور است و باید حق را به سرمربی داد شاید اگر رامین آن رفتارهای زشت را نمی کرد شرایط برای پرسپولیس بهتر از این رقم می خورد.
کد خبر: ۴۰۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 17 April 2017

به گزارش تابناک : اخراج رامین رضاییان از پرسپولیس یکی از اتفاق های تلخ این فصل سرخ ها بود.

در حالی که رضاییان تلاش زیادی کرد تا در پرسپولیس بماند، این اتفاق نیفتاد و برانکو یکی از موثرترین بازیکنان تیمش را اخراج کرد. بازیکنان تمی پرسپولیس که حالا با قهرمانی تیمشان دوست دارند تا به نحوی رامین را نیز درشادی شان سهیم کنند، پس از پایان بازی با ماشین سازی و مسجل شدن قهرمانی شان تلاش کردند تا به نحوی زمینه ساز حضور رامین در جشن قهرمانی پرسپولیس شوند.

پس از پایان بازی با ماشین سازی، سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان سرخ ها به سراغ برانکو رفت و ازسرمربی تیمش خواست تا با حضور رامین درجشن قهرمانی پرسپولیس موافقت کند ولی پاسخ برانکو به سید جلال چیزی بود که سید جلال تصورش را هم نمی کرد: « بله... رامین هم بیاید..... او هم برای پرسپولیس زحمت کشیده.... اما به او بگویید که لباس تیم را نپوشد!»

جواب برانکو به سید جلال آنقدر عجیب و غریب بود که حسینی دیگر صحبتی نکرد ولی نکته جالب این بود که ماجرای صحبت های برانکو خیلی زود به گوش رامین رسید.

رضاییان که در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهادهایش از اروپاست و تمرینات اختصاصی اش را دنبال می کند هرگز تصور نمی کرد که دلخوری برانکو از او تا این حد باشد. پس از رسیدن پیام برانکو به رضاییان، نزدیکان رامین پیشنهادهای مختلفی به او دادند. بعضی ها به رامین گفتند که به جای شرکت در مراسم جشن قهرمانی همانند بقیه هواداران پرسپولیس وپیشکسوت هایی مثل مهرداد میناوند، ادموند بزیک، محرمی و ... از روی سکوها به تماشای بازی پرسپولیس – پدیده بنشیند و از همان جا هم در مراسم قهرمانی سرخ ها شرکت کند.

رامین که حتی پس از اخراجش در دوبی نیز قصد داشت تا بازی پرسپولیس – الوحده را از روی سکوها ببیند، این بار نیز دلش می خواهد تا در کنار پرسپولیسی ها باشد و در جشن قهرمانی تیمش شرکت کند ولی گروهی دیگر معتقدند که اگر رامین برای بازی با پدیده به روی سکوها برود چالش هایی به وجود می آید و آن وقت بعضی ها رضاییان را به حاشیه سازی متهم می کنند.

نکته دیگر در مورد رضاییان این است که اگر محمدرضا مهدوی به عنوان نماینده رامین با هلندی ها به توافق برسد آن وقت احتمالاً رامین در روز جشن پرسپولیسی ها در ایران حضور نخواهد داشت.




منبع : روزنامه ورزشی گل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار