مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: مراسم سوگواری وفات حضرت زینب(س) در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 12 April 2017
حجت الاسلام یوسف جمالی ضمن تسلیت وفات حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب علیه‌السلام با توجه به اینکه معلمی نداشتد ولی علوم مختلف را از ناحیه خداوند دریافت می‌کردند و یک بانوی عالم و دانشمندی بودند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: یکی از ویژگی‌های این بانوی بزرگوار صبر و استقامت است که باید الگوی زنان و دختران ما قرار بگیرد و در برابر مشکلاتی که در زندگی به وجود می‌آید صبر و به خداوند متعال توکل داشته باشند.

وی افزود: اگر ما می‌بینیم که در جامعه برخی ناهنجاری‌ها به ویژه در بین بانوان و دختران وجود دارد به دلیل عدم داشتن الگوی صحیح در زندگی و عدم معرفی درست معارف اسلامی است.

 حجت‌الاسلام جمالی تأکید کرد: دشمن با تمام توان و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند تا خانواده‌ها را از داشتن معارف اسلامی دور کند لذا ما باید سیره زندگی اهل عصمت و طهارت(ع) را در جامعه نشر دهیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ضمن عرض تسلیت وفات حضرت زینب (س) خبر داد: مراسم سوگواری و عزاداری به مناسبت وفات حضرت زینب (س) چهارشنبه ۲۳ فرودین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمؤمنین بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با سخنرانی حجت‌الاسلام رکنی و مدیحه‌سرایی مداح اهل‌بیت(ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به گفت: این مراسم به همت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و با همکاری دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر و هیئت مناء مسجد امیرالمؤمنین بوشهر برگزار می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار