تابناک: شهردار اصفهان گفت: نگاه ما نباید تنها به قله ورزش باشد بلکه باید به پایه‌های سازنده قله نیز توجه کنیم.
کد خبر: ۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸ 10 February 2015

به گزارش تابناک، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات گل‌ کوچک محلات مناطق 15 گانه اصفهان ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: اگر در حال حاضر کشور ما دارای عزت بوده و جوانان ما در عرصه‌های مختلف ورزشی قدم می‌گذارند به پشتوانه اتفاقاتی است که در فاصله 10 روزه پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده است.

وی با بیان اینکه جوانان امروز از پشتوانه‌ای به نام جمهوری اسلامی برخوردار هستند، تصریح کرد: خدا را شاکریم که مسابقات گل کوچک برگزار شد که یادآور خاطرات دهه‌های 50 و 60 و نمونه‌ای از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه برگزاری این بازی‌ها با هزینه‌ای بسیار کم موجب ایجاد همبستگی و همدلی شد که نمونه‌ای از میراث فرهنگی ناملموس که حدود 4 تا 5 ماه پیش برگزار شد، بود افزود: بازیکنانی مانند احسان حاج صفی و محرم نویدکیا در همین کوچه‌ها پس کوچه‌ها بزرگ شده‌اند و اگر به این موضوع درست نگاه کنیم می‌بینیم که زیربنای ورزش قهرمانی از همین محلات بیرون می‌آید.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه زمین‌های سربازی که در سطح شهر وجود دارد می‌تواند آماده شده و با در اختیار قرار دادن چند توپ میان جوانان طوفان‌های بسیار بزرگی از استعدادها را پدید آورد افزود: نگاه ما نباید تنها به قله باشد بلکه باید به پایه‌های سازنده قله نیز توجه کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه چرا باید بانوان ما از ورزش کردن محروم باشند، ما می‌توانیم برای این بخش برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام دهیم گفت: در صورتی که نسل سالمی داشته باشیم می‌توانیم تمدن بزرگ اسلامی را که مد نظر مقام معظم رهبری است بسازیم.

در پایان این مراسم از تیم‌های برتر نخستین دوره مسابقات گل‌ کوچک محلات مناطق 15 گانه اصفهان از سوی شهردار و مسئولان استان تقدیر و به آنها کاپ و مدال اهدا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار