مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان :
تابناک: مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه بر اساس برآوردهای صورت گرفته در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ با کمبود نیرو در برخی شهرستان‌ها و در برخی رشته‌ها و با مازاد نیرو در این زمینه در برخی شهرستان‌ها مواجه هستیم، افزود: از این رو متوازن سازی نیروها در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 27 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد حسن قائدی‌ها  با اشاره به اینکه ثبت نام در مدارس و در مقطع ابتدایی از ابتدای هفته جاری در مدارس استان اصفهان آغاز شده است، اظهار داشت: ثبت نام در این مقطع تحصیلی تا ۳۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ثبت نام سایر مقاطع تحصیلی اعم از میان دوره و ورودی پس از اعلام نتایج امتحانات خرداد آغاز خواهد شد، افزود: مرحله ثبت نام این مقاطع تحصیلی نیز تا پایان تیر ماه ادامه خواهد داشت و مرحله دوم ثبت نام دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی به جز مقطع اول ابتدایی بعد از امتحانات شهریورماه انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص شهریه دریافتی در مدارس غیر انتفاعی نیز بیان داشت: هنوز دستورالعمل سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ برای دریافت شهریه مدارس غیر انتفاعی ابلاغ نشده و دریافت شهریه‌ها بر اساس شهریه ثابت سال گذشته این مدارس صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بر اساس برآوردهای صورت گرفته در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ با کمبود نیرو در برخی شهرستان‌ها و در برخی رشته‌ها و با مازاد نیرو در این زمینه در برخی شهرستان‌ها مواجه هستیم، افزود: از این رو متوازن سازی نیروها در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

قائدی‌ها در خصوص روند اجرای طرح خرید خدمات آموزشی از موسسات آموزشی غیر دولتی در استان اصفهان نیز ابراز داشت: سال گذشته در سطح استان اصفهان ۴۵ مدرسه این طرح اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ما به هیات برای خرید خدمات آموزشی موسسات غیر دولتی ۴۵ مورد بوده است، اضافه کرد: چنانچه این پیشنهاد مصوبه دولت را دریافت کند، اجرایی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار