رایه هر مسافر از شهرلنده تا روستای ایدنک برابر مصوبه 2خرداد ماه 1394 مبلغ شش هزار ریال می باشد که سالانه 20درصد به کرایه ها به دلیل استهلاک و سایر آیتیم های مصوبه قانون افزوده می شود که سال 95 کرایه قانونی مبلغ هشت هزار ریال بوده است که رانندگان این خط به دلیل نداشتن پول خرد برای تحویل به مسافران و سختی این کار سال 95 از افزایش این مبلغ خودداری کردند.
کد خبر: ۴۰۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 02 April 2017
ساکنین روستای ایدنک از افزایش 50درصدی نرخ کرایه حمل و نقل هر مسافر گلایه داشته و مراتب اعتراض خود را با حضور در بخشداری مرکزی لنده اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، جمعی از نمایندگان مردم روستای ایدنک از توابع بخش مرکزی لنده ضمن اعتراض به افزاش 50درصدی کرایه حمل و نقل مسافران از لنده تا این روستا اعتراض داشته و مراتب اعتراض خود را با حضور در بخشداری مرکزی لنده ابراز داشتند.

کرایه حمل هر نفر مسافر از لنده تا روستای ایدنک بیش از سه سال است که پنج هزار ریال است که از ابتدای شروع سال جدید با افزایشی 50درصدی به یکصد هزار ریال افزایش یافته است که همین مسئله باعث نارضایتی و نگرانی مردم از افزایش قیمت کرایه شده است.

عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، ضمن تبریک سال نو با اشاره به وضعیت جاده روستای ایدنک به لنده اظهارکرد: متاسفانه وضعیت جاده لنده به روستای ایدنک و شرایط نابسامان این جاده باعث گلایه و نگرانی مردم و رانندگان شده است.

وی افزود: کرایه هر مسافر از شهرلنده تا روستای ایدنک برابر مصوبه 2خرداد ماه 1394 مبلغ شش هزار ریال می باشد که سالانه 20درصد به کرایه ها به دلیل استهلاک و سایر آیتیم های مصوبه قانون افزوده می شود که سال 95 کرایه قانونی مبلغ هشت هزار ریال بوده است که رانندگان این خط به دلیل نداشتن پول خرد برای تحویل به مسافران و سختی این کار سال 95 از افزایش این مبلغ خودداری کردند.

بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد: از ابتدای سال 96نیز مطالبق سال های گذشته شاهد افزایش قیمت چندانی نبودیم و فقط 20درصد به کرایه حمل مسافر در روستای ایدنک اضافه شد که با احتساب کرایه سال 95 مبلغ ده هزاریال خواهد بود.

وی تاکیدکرد: این افزایش قیمت به هیچ وجه به صورت خودسرانه شکل نگرفته است و 50درصد نیز نیست و تنها20درصد به کرایه این روستا اضافه شده است و هر راننده ای مبلغی غیر از این کرایه را بگیرد برابر قوانین با وی برخورد خواهد شد.

روستای ایدنک از جمله روستاهای پرجمعیت در شهرستان لنده است که در فاصله 8کیلومتری شهر لنده واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار