استان های همتراز فارس و گاهاً پایین تر،برنامه ریزی برای قهرمانی لیگ یا کسب سهمیه آسیا می کنند و تیم های فارس در برنامه ی آوردن تیم به لیگ برتر یا سقوط نکردن به لیگ محلات و نگه داشتن تیم در لیگ 2 و 3 هم مانده اند.
کد خبر: ۳۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 26 May 2015

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز عنوان کرد، در صورتی که استانداری استان فارس به باشگاه ما کمک مالی نکند احتمال حذف تیم فوتبال فجر هم وجود دارد.

واقعا درد آور است...

بعد از پسرفت های تأمل برانگیز استان فارس در همه زمینه ها(از صنعت و شهرسازی و گرفته تا اشتغال و مسائل اجتماعی و . . .) چند سالیست شاهد فروپاشی در ورزش فارس و مشخصا فوتبال فارس هستیم.

یکی از ریشه دار ترین و پرسابقه ترین تیم های کشور برق شیراز است.تیمی از استان فارس.تیمی که روزگاری در لیگ برتر برو بیایی داشت و حالا باید در لیگ دسته سه به دنبال نامش باشیم.

روزگاری را به یاد داریم که فجرسپاسی شیراز یک تیم قدرتمند در لیگ محسوب می شد و جزو معدود تیم هایی بود که قدرت رقابت با استقلال و پرسپولیس قدرتمند آن زمان ها را داشت.

تیمی که قهرمان جام حذفی می شد و آن زمان که خیلی از تیم های مدعی کنونی خواب موقعیت فجر را هم نمی دیدند در رقابت های باشگاه های آسیا حضور می یافت.

دردآور است که با گذشت سالها به جای توسعه و پیشرفت روبه پسرفت و حتی متلاشی شدن پیش می رویم.

و حالا در یک پسرفت دیگر(که در استان فارس عادی شده) مدیر عامل فجر سپاسی خبر از احتمال اضمحلال تیم می دهد.

مدیرعامل فجر:واقعیت این است که تیمداری در لیگ یک خیلی سخت تر و پر خرج تر از لیگ برتر است، اما تا امروز مسئولین استان هیچ کمک مالی به ما نکرده اند. در حقیقت من هیچ انگیزه ای برای حفظ تیم فجر در لیگ یک و یا صعود این تیم به لیگ برتر نمی بینم. تا امروز هم آقای غیب پرور خیلی به ما لطف داشته و از فجر حمایت کرده است.

او ادامه داد: هنوز سیاست های باشگاه فجر برای فصل آینده تعریف نشده است مهمترین مساله در حال حاضر تامین بودجه برای فصل آینده است. ما حداقل برای اینکه بتوانیم تیم را حفظ و تقویت کنیم تا بتواند برای گرفتن سهمیه لیگ برتر بجنگد، باید 5،6 میلیارد هزینه کنیم. تا امروز هیچ پولی حتی یک ریال هم از سوی مسئولین استان به باشگاه فجر تزریق نشده است.

وی افزود: از فصل گذشته ما با اکثر بازیکنمانمان قرارداد داریم، اما بعد از سیاست گذاری فصل آینده تکلیف مربی را مشخص خواهیم کرد. در درجه اول باید بودجه باشگاه برای فصل آینده باید مشخص شود.

بله! استان های همتراز فارس و گاهاً پایین تر،برنامه ریزی برای قهرمانی لیگ یا کسب سهمیه آسیا می کنند و تیم های فارس در برنامه ی آوردن تیم به لیگ برتر یا سقوط نکردن به لیگ محلات و نگه داشتن تیم در لیگ 2 و 3 هم مانده اند.

به امید برچیده شدن دشواری ها (اگر خدا بخواهد)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار