فرماندار خرم‌آباد گفت: پیش بینی می‌شود نوروز ۹۶ شاهد افزایش 5 درصدی مسافران نوروزی در خرم‌آباد باشیم.
کد خبر: ۳۹۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 11 March 2017
اسد عبدالهی فرماندار خرم‌آباد، اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته اکنون خرم‌آباد به یکی از شهرهای گردشگری برتر کشور تبدیل شده‌است.


وی با تاکید بر اینکه باید این معروفیت را حفظ کنیم عنوان کرد: امسال نیز باید همچون سال گذشته میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی بوده و خدمات بهتری نسبت به سال گذشته به آن‌ها ارائه دهیم.


فرماندار خرم‌آباد یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی استان تصمیمات مناسبی در این رابطه گرفته و اقدامات خوبی برای میزبانی بهتر نسبت به سال گذشته انجام شده‌ است.


عبدالهی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود نوروز 96 نسبت به سال گذشته شاهد افزایش پنج درصدی مهمانان نوروزی باشیم، گفت: در سه نقطه شهر خرم‌آباد، خدمات و محل اسکان برای مسافران نوروزی فراهم شده و سالن‌های ورزشی نیز در صورت بارندگی برای اسکان مهمانان نوروزی آماده هستند.


وی با اشاره به در پیش بودن چارشنبه‌سوری و خطرات احتمالی آن، افزود: خوشبختانه سال گذشته در این راستا مشکل خاصی نداشته و در صورت همکاری مردم امسال نیز مشکلی پیش نمی‌آید.


فرماندار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز برای مقابله با ترافیک و یا حوادث احتمالی این روز آمادگی کامل دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار