رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر قزوین خبر داد
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر استان قزوین گفت: جلسات هماهنگی مطلوب با روابط عمومی‌ها در زمینه نحوه اطلاع‌رسانی خدمات در دستور کار بوده این امر در حالی است که سامانه پیامکی برای اطلاع‌رسانی مطلوب‌تر هم راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نصرت‌الله علیرضایی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین که صبح امروز در هتل ایرانیان برگزار شد، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات ارائه شده در ایام نوروز امری مهم و ضروری بوده که باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: جلسات هماهنگی مطلوب با روابط عمومی‌ها در زمینه نحوه اطلاع‌رسانی خدمات در دستور کار بوده این امر در حالی است که سامانه پیامکی برای اطلاع‌رسانی مطلوب‌تر هم راه‌اندازی می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر استان قزوین تصریح کرد: قزوین در زمینه آثار طبیعی، تاریخی و فرهنگی از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار بوده و این امر در حالی است که از نظر جغرافیایی هم در مسیر 12 استان کشور قرار دارد.

علیرضایی تصریح کرد: براساس آمارها در ایام نوروز به طور میانگین 14 میلیون خودرو از جاده‌های استان تردد می‌کند اما حجم مسافران نوروزی در استان قزوین قابل توجه نیست.

این مسؤول مطرح کرد: حجم اندک مسافران نوروزی استان قزوین نیازمند آسیب‌شناسی بوده تا شاهد توسعه گردشگری و معرفی آثار تاریخی و باستانی باشیم.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر استان قزوین یادآور شد: مسئولان و مدیران باید از ظرفیت موقعیت استراتژیک و جغرافیایی این استان استفاده بهینه کرده تا مسافران با معرفی مطلوب آثار تاریخی به سمت بازدید و اقامت استان تشویق شوند.

علیرضایی گفت: جذب گردشگران و توسعه این حوزه در استان قزوین نیازمند هم‌افزایی و هم‌اندیشی مسئولان و مدیران مربوط است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار