معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت:حرکت بر مدار قانون اساس کار مجریان انتخابات است.
کد خبر: ۳۸۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 02 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ یوسف شاه حسینی  معاون سیاسی ؛ امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ؛ در چهارمین جلسه این ستاد که در محل فرمانداری شهرستان کرمانشاه برگزار گردید؛ گفت : در تبعیت از مقام معظم رهبری و اجرای منویات معظم له در صیانت از آرای مردم بعنوان  "حق الناس" با تمام وجود کار کردیم؛ و افتخار داریم تا به عنوان کارگزار دولت تدبیر و امید اعلام نماییم که در جریان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سراسر استان کرمانشاه حتی یک صندوق ابطال رای نیز نداشتیم . ما بعنوان زیر مجموعه های دولت این  بی طرفی کامل را در تمامی مراحل انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم وپنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا اعمال خواهیم کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه عنوان نمود : قانون ؛ شرع مقدس ؛ ریاست محترم جمهور ؛ وزیر محترم کشور و استاندار محترم کرمانشاه تاکید جدی دارند تا در انتخابات پیش رو همان رویه را ادامه دهیم و لذا نقشه راه مجریان در انتخابات آینده نیز ؛ حرکت بر مدار قانون است.

یوسف شاه حسینی با اشاره به دستاوردهای غیر قابل انکار دولت یازدهم در زمینه های مختلف بیان داشت : علیرغم اینکه دولت تدبیر و امید از نظر تبلیغاتی و انعکاس و بیان گزارش  عملکرد به جامعه مظلوم واقع شده است اما همین میزان بازتاب عملکرد دولت ؛ اضطراب و برآشفتگی بخشی از منتقدان دولت را درپی داشته و در صدد تخریب چهره دولت بر آمده اند.

وی رعایت اخلاق اسلامی و پرهیز از شایعه و دروغ پردازی را لازمه ی فعالیت سیاسی در جامعه اسلامی و انقلابی دانست و گفت : دولت و زیرمجموعه های آن و بویژه در استان کرمانشاه ؛ هیچ ستاد و برنامه مخفی یا محفلی برای انتخابات نداشته و به بلوغ سیاسی و اجتماعی آحاد مردم باور داشته وبر این باور هستیم که میزان رای ملت  است.

 شاه حسینی افزود : ما یک ستاد داریم و آن ستاد انتخابات استان است که قانونگذار آنرا به رسمیت شناخته و وظایفش را مشخص کرده است . این ستاد و دیگر زیر مجموعه های وزارت کشور وظیفه خود می دانند که در برابر تخلفات احتمالی بویژه در زمینه استفاده از امکانات بیت المال له یا علیه کاندیداها ؛ ایستادگی کرده و متخلفان را برابر قانون تحت پیگرد قرار دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار