کد خبر: ۳۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 24 May 2015
قائم‌مقام بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس بااشاره به اینکه مردم خرمشهر همدلی و همزبانی را زمان فتح خرمشهر به منصه ظهور گذاشتند، گفت: مردم به همراه رزمندگان با همدلی و همزبانی باعث فتح این شهر شدند.
به گزارش مهر، صبح امروز مراسم سالگرد فتح خرمشهر با حضور قائم‌مقام بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد.
سردار محمدحسن نامی ضمن گرامیداشت رشادتهای رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار کرد: دلیرمردان با از خودگذشتگی خالق صحنه هایی از جنس ایثار و فداکاری شدند. بارسنگین دفاع مقدس بر دوش مردم بود و این مردم بودند که پیروز شدند.
وی با اشاره به اینکه مردم خرمشهر همدلی و همزبانی را زمان فتح خرمشهر به منصه ظهور گذاشتند، گفت: مردم به همراه رزمندگان با همدلی و همزبانی با ولایت فقیه توانستند شهر را از چنگ دژخیمان بعثی آزاد کنند.
وی در خصوص جمله تاریخی امام خمینی (ره) که «خرمشهر را خدا آزد کرد» گفت: این یک حقیقت است که لطف خداوند متعال شامل حال رزمندگان شد و شهر خرمشهر آزاد شدو در عملیات بیت المقدس بیش از 19 هزار عراقی به اسارت در آمد.
قائم‌مقام بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در ادامه سخنان خود با اشاره به دور جدید مذاکرات، گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای باید بداند که در این برهه استکبار جهانی به دنبال تحمیل خواسته های خود است.
رژیم صهیونسیمی برای فضاهای مجازی سرمایه گذاری کلان کرده است
وی با اشاره به اینکه مردم ایران در بسیاری از دوران ها ثابت کرده اند تا پای خون در مقابل دشمن متجاوز خواهند ایستاد، گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای با الهام از مقاومت مردم در خرمشهر که منجر به فتح این شهر در عملیات بیت المقدس شد، به طرف مذاکره بفهمانند که ما زیر بار هیچ گونه ظلمی نمی رویم.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جنگ نرمی که به راه افتاده، گفت: در روزهای سخت هشت سال جنگ تحمیلی خاکریز دشمن معلوم و آشکار بود. در حال حاضر با جنگ فرهنگی، اقتصادی  سیاسی رو به رو هستیم تفاوت جنگ حال حاضر با هشت سال جنگ تحمیلی این است که خاکریزها پنهان شده است.
نامی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف خود کشورهای دیگر را در مقابل یکدیگر قرار می دهند. هدف اصلی آنها از بین بردن زیر ساختهای کشورهای اسلامی است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر استکبار جهان با استفاده از فضاهای مجازی  به راه انداختن شبیه خون های فرهنگی در صدد است به اهداف خود در خارمیانه دست پیدا کند.
قائم‌مقام بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس افزود: رژیم صهیونسیمی برای فضاهای مجازی سرمایه گذاری کلان کرده است. از این طریق و با دریافت اطلاعات برای خود یک بانک اطلاعاتی فوق قوی ایجاد کرده است.
شبکه های اجتماعی می تواند برای ما یک فرصت باشد
این مسئول در ادامه افزود: دشمن بیکار ننشسته است و با تولید محتوا در شبکه های مجازی در حال رخنه به درون فضای خانه است.  
سردار نامی ادامه داد: شبکه های اجتماعی می تواند برای ما یک فرصت باشد. ولی فرهنگ استفاده از این شبکه های اجتماعی باید در میان مردم نهادینه شود.
قائم‌مقام بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس به وجود جوانان فهیم ایران اسلامی افتخار کرد و گفت: امسال دو میلیون نفر از مناطق عملیاتی بازدید کردند که 62 درصد را جوانان تشکیل دادند و این نشان از حضر جوانان فهیم در عرصه های مختلف دار.
وی با اشاره به اینکه ما با باورهای فرهنگی بزرگ شده ایم، گفت: دشمن با تولید محتوا در شبکه های تلوزیونی و با ساخت سریالهای متفاوت درصدد است این باورها را از ما بگیرد.
سردار نامی در پایان با اشاره به اینکه ایران در جهان با مقاومت مردمانش معروف است، گفت: هدف دشمن و در راس آن استکبار و صهیونیسم جهانی این است که ما را زمین گیر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار