شایسته است، روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای جلوگیری از بازار شایعات علت لغو مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه را اعلام کند.
کد خبر: ۳۸۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 27 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طبقه برنامه از پیش اعلام شده قرار بود امروز صبح برگزار شود‌.

روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در روزهای گذشته طی پیامکی برگزاری این مراسم را صبح روز دوشنبه مورخ نهم اسفند‌ماه جاری اعلام کرده بود.

براساسِ این گزارش، مقرر شده بود در این مراسم ابراهیم رحیمی‌زنگنه به‌عنوان مدیرکل سابق تودیع و حجت‌الاسلام جعفری به‌عنوان مدیرکل جدید معرفی شود که طی پیامکی امروز روابط عمومی این اداره‌کل از به تعویق افتادن مراسم مذکور خبر داد، برخی از اصحاب رسانه و افراد مطلع شب گذشته در فضای مجازی از لغو این مراسم سخن گفتند و دلیل آن را تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کردند.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه صرفنظر از عملکردی که داشته، طی سالیان گذشته موافقان و مخالفان خود را داشته است که‌ این برای هر مدیری می‌تواند موضوعی معمول به‌نظر برسد.

مدیرکل فعلی که به‌صورت مامور از دانشگاه رازی سکان این نهاد متولی فرهنگ را بر‌عهده گرفته، از ماه‌های گذشته براساس فشار مخالفان‌گویی مجبور به بازگشت به محل خدمت خویش شده بود و در هفته‌های گذشته نیز استعفای خود را رسانه‌ای کرد.

افرادی از روزهای گذشته در تکاپو برای تصدی این نهاد بودند و در نهایت فردی معرفی شد که قبلاً در این سمت امتحان خود را پس داده و برخی از کارشناسان نگران سایه‌افکندن برخی تندروی‌های سیاسی بر این نهاد فرهنگی بودند که لغو مراسم معارفه قبل از هر چیز شاید نشان‌دهنده توجه متولیان امر به دغدغه کارشناسان فرهنگی مبنی بر جلوگیری از سایه‌افکندن سیاست‌زدگی در این نهاد فرهنگی است که تا پیش از این نیز بیشترین و پررنگ‌ترین اقدام صورت گرفته در آن، برگزاری کنسرت‌های موسیقی پاپ بوده است که با انتقاد افراد بسیاری از طیف‌های سیاسی مختلف مواجه بوده، چراکه سایر مباحث فرهنگی بیش از این مقوله نیازمند توجه از سوی نهاد متولی فرهنگ است.

براساس این گزارش، به‌دنبال اینکه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هیچ توضیحی در مورد دلیل اصلی لغو این مراسم ارایه کند، بازار شایعات داغ شده است که شایسته است با اطلاع‌رسانی واقعی و دقیق، شهروندان و اهالی فرهنگ را از طریق رسانه‌ها نسبت به حقیقت ماجرا مطلع کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار